kari87 Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Hva kjøper man til kjæresten (mann) på 30 år som man har vært sammen med nesten et år? Har ikke noen spesielle interesser, så kan ikke kjøpe noe sånt heller. klær er jeg litt redd for å kjøpe da han kanskje ikke har helt den samme stilen som jeg har når det gjelder herretøy. Noen som har noen tips? Har tenkt på en klokke, men tenker muligens det er så forutsigbar. hvorfor må det her være så vanskelig? hehe
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Dersom han ikke har noen definert klesstil så kan jo klær gå bra. Jeg hadde bare blitt glad for å slippe å gå i butikken. Ellers har jeg hørt at klippekort på seksuelle aktiviteter er ganske populært dersom man får noe annet i tillegg.
Thess1983 Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Dersom han ikke har noen definert klesstil så kan jo klær gå bra. Jeg hadde bare blitt glad for å slippe å gå i butikken. Ellers har jeg hørt at klippekort på seksuelle aktiviteter er ganske populært dersom man får noe annet i tillegg. Hehe kanskje ikke så lurt å åpne opp foran foreldre:-p
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Hehe kanskje ikke så lurt å åpne opp foran foreldre:-p Hehe, det har du nok rett i, tenkte ikke så langt jeg. Heldigvis trenger ikke alle gaver ligge under treet.
SoftKitty Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Kjærsten min liker best å få duppeditter.. Første året vi var sammen ga jeg ham xbox husker jeg (da var han 26 hvis jeg husker riktig) Vet ikke hva jeg skal gi ham i år, har veldig dårlig råd nå så tror vi må bli enige om litt mindre gaver:/ Hva med yttertøy, pent belte, parfyme, dvdboks (hvis han liker å se serier og ikke pleier laste ned), nettbrett, kamera...hm.. Liker han å drikke? Whiskyglass er jo kanskje en fin gave:)
Gjest Superduper Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Jeg sliter selv med å finne gave til kjæresten min, men hva om du kjøper øl eller noe og en film i tilegg, så kan dere begge ha det litt kosli sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå