Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt vokset hos Face It Bergen og kan fortelle litt om hvilke erfaringer de har hatt? Negative som positive. Jeg vurderer å bytte til Face It da jeg ikke er fornøyd der jeg går nå.

:)

Skrevet

Ingen? Da får jeg bare hoppe i det og teste selv da :)

Skrevet

Ingen? Da får jeg bare hoppe i det og teste selv da :)

Kan du ikke si om du er fornøyd? :) Jeg har også lyst til å bytte fra min. Hvor har du gått så langt?

Skrevet

Jo, jeg kan godt gi beskjed her, men det blir ikke før i slutten av måneden :)

Jeg har gått hos Wahwah, og syns de pusher veldig hardt på mersalg samtidig som jeg føler at de bruker for kort tid på selve timen. Men jeg vet om flere som er veldig fornøyde der, så det kan godt være at det er jeg som er vanskelig :sjenert:

Skrevet

Så fint!

Det er hos Wahwah jeg også går. Så da er det iallefall én til som ikke er fornøyd hos de :) Hvis ikke jeg også er vanskelig da..

Skrevet

Å, er nesten litt glad for at jeg ikke er den eneste :fnise:

Da blir det rapport i slutten av september. Bare gi meg en lyd om jeg skulle glemme det :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Kan du ikke si om du er fornøyd? :) Jeg har også lyst til å bytte fra min. Hvor har du gått så langt?

Da var det vel på høy tid med et svar til deg. Jeg er ganske fornøyd med Face It og kommer til å gå dit neste gang også :)

Lokalet er ikke så veldig innbydende, men personalet virker proffe og det er rent der. I stedet for å gå over med pinsett ble det brukt hard voks og treading noe som for min del har gitt et bedre resultat. De vil også at du hjelper til med å stramme, noe de aldri har bedt meg om å gjøre på Wahwah. Billigere var det også. 500,-

Forsøkte bestille time via nettet (e-post-løsning), men det funket dårlig. Likevel, positivt overrasket :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Det hørtes jo veldig bra ut, kanskje jeg skal tørre å prøve et nytt sted, jeg også :)

Skrevet

Har ei venninne som fikk blod i urinen etter intimvoksing på Face it

Anonym poster: 56c681f3534eb9562aa5aebe3d986e56

Gjest Surrehodet
Skrevet

Har ei venninne som fikk blod i urinen etter intimvoksing på Face it

Anonym poster: 56c681f3534eb9562aa5aebe3d986e56

Ha ha, det dummeste jeg har hørt.

Jeg fikk forøvrig en kvise på puppen etter å ha blitt vokset på magen :ironi:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...