Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg allerede til julen! det er så utrolig koselig tid :nisseblunk:

Jeg skal hjem til mine foreldre og feire julen der, det blir så koselig! jeg og mannen feirer ofte med hans foreldre så nå er det noen år siden jeg har kunnet vært hos min familie og jeg gleeeeder meg :hoppendeglad:

Tilbake til våre gamle tradisjoner og mye god mat og familien samlet, noe som er svært sjeldent i hverdagen.

Hva skal dere gjøre i julen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sommer her så der er jeg ikke kommet enda, heldigvis. Hater jul!

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg og hunden skal være alene :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal feire sammen med mannen og gutten vår på 2 år. Vi skal bake julekaker, dra på julegateåpning, pynte hus og tre, åpne julekaleder, se på fine julefilmer sammen, åpne alle gavene, spise mye julegodt, handle julepresanger, høre på den fantastiske julemusikken, leke mye ute, og ha den jula jeg alltid ville ha som barn :)

Er det noe jeg elsker, så er det jul! Jeg gleder meg så utrolig mye allerede! I tillegg skal vi gifte oss i desember, så det er mye å glede seg til for oss.

Desember er den beste tiden på året for min del :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skal nok hjem til foreldrene mine som jeg pleier, sammen med søsteren min :)

Endret av SoftKitty
Skrevet

Vi skal feire jul hjemme hos mine foreldre. Morfar, Tante og et søskenbarn kommer også :hoppendeglad:

Liker ikke alt styret med gaver jeg :sjenert: Greit at det er litt gaver altså, men kjenner det tar litt av. Jeg elsker å kjøpe å gi bort gaver altså, men ikke under "press". Hater å handle julegaver i Desember for da er ALT bare kaos i butikkene. Hvordan gjør dere andre dette med gaver? Forslag mottas med stort :nigo:

Ellers er jo Desember så koselig med baking av julekaker, pynting og julemusikk :nisseblunk:

• Liker 1
Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg skal gjøre som jeg har gjort julaften de siste 5 årene. Jobbe som frivillig for å gi de som er dårligere stilt enn meg en verdig, trygg og god jul.

Førjulen bruker jeg sammen med mine barn, vi baker noen få slag, pynter pepperkakehus og siste Søndag før julaften spiser vi pinnekjøtt og åpner den ene gaven vi har til hverandre.

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Vi skal feire jul hjemme hos mine foreldre. Morfar, Tante og et søskenbarn kommer også :hoppendeglad:

Liker ikke alt styret med gaver jeg :sjenert: Greit at det er litt gaver altså, men kjenner det tar litt av. Jeg elsker å kjøpe å gi bort gaver altså, men ikke under "press". Hater å handle julegaver i Desember for da er ALT bare kaos i butikkene. Hvordan gjør dere andre dette med gaver? Forslag mottas med stort :nigo:

Ellers er jo Desember så koselig med baking av julekaker, pynting og julemusikk :nisseblunk:

Handler de iløpet av året.

Skrevet (endret)

Skal jobbe 10-15 :)

Feire kvelden hos pappa med svigemor, stemor, onkel, søsken og kjærester.

Første julen min uten Farmor, det blir litt trist syntes jeg.. :sukk:

Endret av Bobler
Skrevet

Som vanlig tenker jeg.

Vaske huset, lage juleskinka, pynte med granbarkvister, kubbelys osv på lille julaften.

På juledagen så blir det en god frokost för jeg setter igan med resten av julematen. Så blir det julemat rett etter Kalle Anka og så åpnet pakker.

Julekvelden går til å slappe av med brettspill, julematrester, en god film m.m

1. juledag så reiser vi til min familie og spiser norsk julemiddag

Skrevet

Pinnekjøtt med beste kompisen min og film og vin.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Spise digg julemiddag, høre på koselig musikk, spise så mye sjokolade jeg bare ORKER, være sammen med familie og venner, og rett og slett nyyte den beste høytiden i året :)

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Vi skal også hjem til min familie år :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: ! Så det gleder jeg meg til :gave: :gave: :gave::tree: :tree: :tree:

Skrevet

Denne julen blir spesiell, jeg skal treffe igjen 3 stykker jeg ikke har sett på 4 år, og så blir det å dra hjem igjen på lille Juleaften. Så juleaften blir det å kose seg med pinnekjøtt til oss voksne og til min manns tenåringer som ikke liker pinnekjøtt blir det ribbe. Så blir det å åpne gaver, kos oss sammen, prate og nyte dagen. Ikke mas, sette av tid til å være en familie.

Skrevet (endret)

Jeg skal ha svangerskapspermisjon med en liten datter! :danser::rodmer:

Så hun, jeg og vofsa skal kose oss hjemme til ca lille julaften, da får mannen ferie, og i år er det feiring hos min familie!:)

Romjulen skal vi nyte hjemme med å baaaaare kose oss!!!!!

Og jeg er vant til å ha høysesong og mas og stress fra oktober til februar, så FRI er fantastisk!!!!!:danser:

Endret av kaprifolen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg og samboeren kommer til å være et eller annet sted i Thailand på julaften, så det blir vel soling, svømming, snorkling og et godt thaimåltid på kvelden. Kommer til å bli litt rart, jeg er en skikkelig juleperson! Har aldri feiret jul uten mine søsken og foreldre, wæ! Vi har tenkt å prøve å få til en skypesamtale på julekvelden :)

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg masse jeg og!

Dette blir vår første jul med barn. I tillegg flytter vi inn i nytt hus som er ferdig i desember så vi har plass til hele familien på besøk.

Er ikke så fan av julemat da, men masse koselige julesanger og gløgg blir det :smilorange:

Skrevet

Er ganske spent på Jula i år... Vanligvis drar jeg hjem til mamma og noen ganger har jeg dratt til pappa. Men i år, da skal min mann og jeg arrangere jul for min svigermor og svoger med familie. De er alle fine mennesker, men jeg kjenner likevel at jeg er ganske nervøs.

Skrevet (endret)

Skal til mine svigerforeldre. I år skal jeg heldigvis ikke jobbe, så da får jeg feiret med dem. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...