AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Heisann. En god stund har jeg vært litt misfornøyd med kropp og kosthold, men jeg har manglet viljestyrke til å sette igang en forandring.. En dag kom jeg tilfeldigvis over appen ShapeUp til iPhone, et program hvor man kan registrere alt fra startvekt, mål, bilde, hvor mye du vil ned. Den regner ut kaloribehov og har et veldig enkelt system hvor du kan legge inn måltidene dine sortert ut i fra frokost, lunsj, middag og mellommåltider. Det ligger produkter inne fra alle mulige land, og jeg har enda ikke slitt med å finne noen norske produkter. Man kan søke etter navn på produktene, eller scanne inn strekkode. Du kan også legge inn hele oppskrifter selv. Vekt er veldig enkelt å registrere daglig/ukentlig/hva man vil slik at du kan følge med på nedgangen/oppgangen er. I tillegg til appen på facebook kan du registrere alt også på nettsiden deres, der det er synkronisert med appe på mobilen (www.shapeupclub.com). Jeg vil rett og slett anbefale dette fordi det var den lille tingen som skulle til for at jeg skulle klare å legge om kostholdet mitt, nå føler jeg at det er enkelt å få oversikt - det kan jo hende det er noen fler som sliter med overgangen som dette kan hjelpe for. Appen er i utgangspunktet gratis, men for å få tilgang til mange av ekstrafunksjonene må man betale en liten sum (7$ for en måned, 15$ for tre måneder og 36$ for 12 måneder). Det er sikkert mange som har hørt om denne, men for de som ikke har det ville jeg bare opplyse Anonym poster: 99060521d40694d0ddee070387b224db
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Er den for iPad og?<br /><br /> Anonym poster: 1c489cbec88a79fc24d2d829a8a280d9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Det tror jeg da, du kan jo ta en tur i app store og sjekke Anonym poster: 99060521d40694d0ddee070387b224db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå