AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Det er veldig lenge siden jeg har brukt hotmailkontoen min, og nå kommer det opp e ett sikkerhetsvalgog "trykk send" Hva skjer da? Blir noe sendt til mitt mobilnummer eller kommer jeg rett inn? Grunnen til at jeg lurer, er fordi eksen min har overtatt mtt gamle mobilnummer, og jeg trenger å komme inn på den gamle hotmailkontoen min. Anonym poster: 4a29f56f417b438ee81976b6f72d880e
Gjest NotSo Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Hvis du ikke har lagt inn nummer fra før av tror jeg det skal gå ann og skrive det inn et sted, i tillegg til å svare på et sikkerhetsspørsmål. Men jeg er ikke sikker.
Minya Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Hotmail har en ordning med at om du ikke logger inn på x antall dager, så suspanderer de kontoen din. Du kan åpne den igjen ved å skrive inn passord og svar på sikkerhetspørsmål, men mye av mailen du kunne fått i mellomtiden har enten blitt kassert/slettet, eller sendt i junk-filteret. Etter en viss tid som suspendert, blir kontoen og alle mailene i inbox eller selvlagede foldere slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå