Lutetium 71 Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Begriper ikke hva nrk tenker med. Knut bærer jo store deler av programmet med bare måten han er på! Å bable om fornyelse er kun noe forbanna piss, hva da med Nytt på Nytt? De har hatt samme besetning, ihvertfall 2/3 av dem, i 13 år! Kanskje nrk burde kvitte seg med Charlo? Her er linken, ihvertfall. 3
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 fantastisk dårlig avgjørelse. er helt enig med deg, Lut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Det ble ikke like bra med han barnesexfyren nei... :-/ Anonym poster: 07cbec45c554c6ce81519dd78de74c2e
Lutetium 71 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2012 Det ble ikke like bra med han barnesexfyren nei... :-/ Anonym poster: 07cbec45c554c6ce81519dd78de74c2e Trond Viggo er dritmorsom å ha på panelet, men som programleder? Jeg vet ikke helt. Det er ikke så enkelt som å bare være morsom, Knut har en egen lun væremåte, som gjør programmet veldig trivelig. Det er helt uforståelig at en lisenskanal kan finne på noe sånt. Om noen vil starte en underskriftsaksjon, så er jeg med! 3
Gjest Marmot Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Byttet ut med Trond-Viggo Torgersen???
LedigNavn Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Jeg kommer ikke til å se/høre på "20 spørsmål" uten Borge! Borge er et ikon! Er også litt skuffet over at Trond Viggo takket ja...
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Trond Viggo er dritmorsom å ha på panelet, men som programleder? Jeg vet ikke helt. Det er ikke så enkelt som å bare være morsom, Knut har en egen lun væremåte, som gjør programmet veldig trivelig. Det er helt uforståelig at en lisenskanal kan finne på noe sånt. Helt enig med deg der! Jeg trodde Knut var syk bare eller noe når jeg lyttet til 20 spørsmål på radio nå sist. Men Trond hørtes mer usikker ut når han forklarte disse "tingene" for panelene. Knut var mye mer "firkantet", men med det gjorde han også det lettere å være sikker i sin sak. Trond syntes jeg klarte å rote panelet vekk litt i noen av spørsmålene. Det går litt på personlighet, og akkurat som du sier, han har noen fantastiske og fine egenskaper Men han var ikke den rette til å ta over for Knut. Det er sko som er vanskelige å fylle og han var i hvert fall ikke den rette til å fylle de. Har vanskelig for å se for meg noen som klarer det faktisk. Derimot er Trond en av få som faktisk kan diskutere sex med barn på tv uten å fremstå som creepy. :gjeiper: Men på samme måte som han vanskelig kan ta Knut sin plass har jeg vanskelig for å se for meg Knut ta etter Trond Viggo som barnesexlærer på tv... Det er noen roller som bare ikke kan byttes ut. Anonym poster: 07cbec45c554c6ce81519dd78de74c2e 3
spørsmålstegnet Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Jeg har egentlig ikke helt skjønt 20 spørsmål programmet. Er ikke poenget å klare å gjette fram til hvilket ord før man har fått 20 nei-spørsmål? Isåfall så skjer jo ikke det. Det er nærmere 80 spørsmål.. Og vi tv-seere kan jo ikke få lov å være med å gjette. Greit nok, så kan man lukke øya, og holde seg for øra, når plakaten henges opp, men når de begynner å nærme seg svaret, og alle skriker i munnen på hverandre (og en av de svarer riktig) får man jo aldri vite hva som var riktig etter jubelen og applausen har roet seg..
makkapakka Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 å byttet de bare programleder? jeg som trodde at de byttet ut programmet og ble så glad for jeg syns ikke det er noe til underholdning på en lørdagskveld.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Jeg kan godt forstå at NRK velger å bytte ut Knut Borge. Jeg har ingenting imot ham, tvert imot, han har vært en fantastisk programleder og har hatt en helt særegen stil og humor som jeg har hatt veldig sansen for. Jeg har fulgt sporadisk med på 20 spørsmål siden programmet første gang kom på lufta, og det er helt åpenbart at det har skjedd noe med Borge. Skulle vel bare mangle, han drar jo på årene han, som alle andre. Han er tydelig redusert i forhold til hvordan han var før. Usikker, kommer ikke lenger med de typiske spontane morsomheter underveis, og har langtfra samme snert som før. Sorry, han er for gammel, og 20 spørsmål eksisterer ikke for at han skal ha en jobb, det eksisterer for et publikum, og det publikumet må man greie å holde på. Jeg har ikke giddet å se det på lenge, pga hvordan Borge har fungert som programleder. Jeg gidder ikke se det i sympati med ham, liksom. Om Torgersen er rett person gjenstår vel å se. Selv har jeg ikke sett ham i aksjon ennå, men det skal jeg få gjort!<br /><br /> Anonym poster: 5d36f9b8567ba773fdd81cb901835b82 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå