Gå til innhold

Nei, Kjære, Nå gidder jeg ikke mere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Nei, det er jo for vanskelig, og da er det bedre å kjøre for fort og miste lappen. :wink:

Skrevet

folk gjør mye rart. men dette er det jo bare og le av da.

Skrevet

Hva med å slenge samboeren på dør? Hun må jo allikevel være gretten nå :tunge1:

Skrevet

Vet du, jeg har aldri forstått hvorfor folk ikke heller kan si "nei", istedet for å gå lange omveier for å oppnå det man ønsker. Har folk så dårlig forhold at de ikke tør å si i fra om slike bagateller. En gang leste jeg i Vi Menn om en mann som var helt fortvilet, for kjæresten hans hadde veldig dårlig ånde. Så når de lå og koste så måtte han endre pustingen sin for å unngå å puste inn når hun pustet ut. Dette hadde da over tid medført lungeproblemer og han var nå 100% sykemeldt fra jobben sin! Alt dette fordi han ikke tør å fortelle sin egen samboer at hun har dårlig ånde! :roll:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Tror nok mannen min hadde vært troende til noe sånt oxo (men vi har lappen begge to )

Jeg tar nei for et nei.... men med påfølgende surmuling og litt furtne blikk..... så blir ikke et nei et nei likevel :sjarmor:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg tror jeg er i stand til å sympatisere med fyren, hehe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen trimmer som bestatt. Kjøre tur i skog og mark.....Noen SKAL kjøres uansett. Dama er jo LAT.............spør du meg. Kansje han er en "tøffel".

Skrevet

Hvis han er en så til-de-grader stor dott at han faktisk må, med fullt overlegg, miste lappen for å slippe å kjøre rundt på samboeren sin, da er det ikke håp altså :o

Skrevet

Det er alltid håp :-)

Synes dette er et veldig morsomt innlegg :P

Skrevet

Gi nå dama en sykkel....... :ler:

Skrevet
:hoho: Makan til fjott da, gitt! Det sier vel mer om han om han enn om samboeren om han har så lite guts at han ikke tør å si fra.... :roll:
Skrevet
:hoho: Makan til fjott da' date=' gitt! Det sier vel mer om han om han enn om samboeren om han har så lite guts at han ikke tør å si fra.... :roll:[/quote']

men han manglet ikke fantasi hvertfall.. :ler:

Skrevet

Den var bra!

:hoho:

Men dama må jo være enda mer sutrete nå. Hele Norge vet jo at mannen synes ho sutrer og maser alt for mye. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho: Makan til fjott da, gitt! Det sier vel mer om han om han enn om samboeren om han har så lite guts at han ikke tør å si fra....  :roll:

Syntes det var en helt grei måte å gjøre det på jeg. :ler:

Kvinner har jo vistnok et større orforråd en menn og sier man NEI så har jeg av og til følelsen av at de bruker samtlige av de ordene de kan MANGE ganger for å sutre over at de fikk NEI. ... Og er det NOE menn blir fort lei av så er det kvinnebabbel uten antydning til noen gang å ta slutt :ler:

Jeg overdriver og mobber litt her så ha forståelse med meg.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...