Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen der ute som har et tips til et produkt som skal gi volum? Må fungere på TUNGT, tynt og slett hår.

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst har klippen på håret ditt endel å si. Var en periode jeg var veldig opptatt av mye volum, og da hadde jeg veldig oppklipt hår.

Etter det finns det mange gode produkt man kan bruke.

Volumshampoo - Veldig fornøyd med KMS, ikke like fornøyd med Redken...

Føn og rundbørste.

Osis - dust it, hårpudder.

en lett hårspray.

Sikkert flere produkt man kan bruke, men dette skal gi deg et greit utgangspunkt for å få volum. :)

Anonym poster: 50bd45b37cef89ecf04e5c2a381ca9df

Skrevet

Min erfaring er at klippen har alt å si, iallefall på mitt hår.

Jeg har nordisk fint glatt hår som faller ned som ei pannekake når det er langt. Går letr å krølle, men får ikke volum uansett.

Jeg er også misfornøyd med alle Redkens produkter, men har god erfaring med hårpudder(Osis synes jeg er veldig vanskelg å vaske ut, er mer fornøyd med BedHead - og har tenkt å prøve Lanzas pudder som er veldig bra og enkelt å vaske ut).

Hårruller/rundbørste gjør tusen ganger mer enn ethvert volumprodukt, men det skader jo håret om man gjør det hver dag.

Leter etter glatte hårruller som man kan feste i spenne, med har lite hell foreløpig :)

Anonym poster: 2b77dd5e20722d1bc45639a008de1e98

Skrevet

Bruk flere volumprodukter hver gang. KMS sine Add Volume produkter er jeg veldig fornøyd med og Joico

Skrevet

Jeg får IKKE mer volum av oppklippet hår, og man skal være veldig forsiktig med å klippe det opp når man har så tynt hår som det jeg har. Så det er ikke ønsket, nei.

Skal ikke ha mye volum, men litt så håret ikke ligger klistra til skallen min. Har ikke nordisk hår, men britisk hår. Kan ikke føne håret for da blir det tørt og umulig å håndtere.

Leter vel mer etter en mousse eller noe slikt som jeg kan ta i håret enten etter dusj eller når som helst ?

Skrevet

Si fra om den fungerer for deg, men har som erfaring at saltvannsprodukter ikke fungerer så bra i mitt hår.

Skrevet

Liker godt wool shake fra Redken men hater lukta, håper denne er friskere og ikke fullt så "trå" som wool shake.

Skrevet

Jeg får IKKE mer volum av oppklippet hår, og man skal være veldig forsiktig med å klippe det opp når man har så tynt hår som det jeg har. Så det er ikke ønsket, nei.

Skal ikke ha mye volum, men litt så håret ikke ligger klistra til skallen min. Har ikke nordisk hår, men britisk hår. Kan ikke føne håret for da blir det tørt og umulig å håndtere.

Leter vel mer etter en mousse eller noe slikt som jeg kan ta i håret enten etter dusj eller når som helst ?

Nordisk hår, britisk hår.... poteto potato :P

De fleste serier har mousse produkt eller andre stylingsprodukt for volume, men tror du vil få et begrenset resultat om du bare har tenkt å bruke f.eks. en mousse.

Volum kommer desverre ikke av seg selv når man har slikt hår.

Viss håret ditt blir tørt av føn, ville jeg anbefalt moroccan oil, eller argan oil.

Jeg holder meg langt unna balsam, vertfall ikke inn mot hodebunnen..

Anonym poster: 50bd45b37cef89ecf04e5c2a381ca9df

Skrevet

Bruker kun balsam i tuppene av håret mitt, og det er ganske stor forskjell på reaksjonsevne på britisk vs nordisk hår. Så jo, det har en del å si :)

Har hatt planer om å prøve morrocan oil, men må vente til sjampoen og balsamen jeg har nå er brukt opp, og til jeg har penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...