Gjest lmari Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Bare lurte på hva dere gjør med takkekortene som ramler inn etter brylluper og konfirmasjoner og dåper og sånn? Havner de nederst i skuffen, kastes de, eller inn i album? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Inn i album - hvis jeg husker på det da,før de blir borte :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg elsker takkekort, det er så koselig. Takkekort fra familie og nære venner blir som oftest satt inn i fotoalbum. Takkekort fra andre kjente har jeg samlet i en tidsskriftholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Limes inn i album etter at de har stått på utstilling på hyllen min i et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Har en album til bryllupsbilder og en til barnebilder. Folk bruker penger på slike bilder så synes det er greit å samle de i en album i stedet for i en skuff/kaste de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Hadde lagt det inn i album, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Takkekort, ja. Pleier å ta vare på dem en stund, men så får jeg som regel for meg at jeg skal kaste alt som samler støv, og da går de i søpla. Skulle jeg tatt vare alle takkekort, ville det jo blitt digre hauger ettehvert. (gavmild, jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #8 Del Skrevet 20. februar 2004 Takkekort, ja. Pleier å ta vare på dem en stund, men så får jeg som regel for meg at jeg skal kaste alt som samler støv, og da går de i søpla. Skulle jeg tatt vare alle takkekort, ville det jo blitt digre hauger ettehvert. (gavmild, jeg ) Du kan definitivt ikke være en kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. februar 2004 #9 Del Skrevet 20. februar 2004 Limes inn i album etter at de har stått på utstilling på hyllen min i et par uker. Same her! (I eit eige album, som kun inneheld takkekort. Artig å kikke i av og til!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2004 #10 Del Skrevet 20. februar 2004 Har et "galleri" med fargeglade rammer i gangen emd bryllupsbilder. Vet ikke hva vi skal gjøre med andre - et album hadde vært lurt. Og der kan vi sette inn bryllupsbilder også etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 20. februar 2004 #11 Del Skrevet 20. februar 2004 Takkekort de samler jeg på ,har veldig mange prøver å sette de inn i album . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz Skrevet 20. februar 2004 #12 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har en egen koselig album for brudebilder, babybilder osv.. Sitter og kikker i det til stadighet, koselig å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2004 #13 Del Skrevet 20. februar 2004 Har et eget album for takkekort ja... og for julekort med bilder på. Limer dem inn der etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2004 #14 Del Skrevet 21. februar 2004 Herregud og flinke dere er!!! Tror jeg skal ut og finne et fint album idag jeg og være like flink som dere er...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #15 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi har dem stående framme en stund før vi pakker dem ned. Burde hatt eget album til akkurat det men har ikke kommet så langt ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 22. februar 2004 #16 Del Skrevet 22. februar 2004 Har et eget album for takkekort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 23. februar 2004 #17 Del Skrevet 23. februar 2004 Inn i fortoalbumet med dem, hvis ikke blir de bare liggende og slenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen står fremme, andre ligger i en skuff! Men jeg tror nok at jeg også bør komme meg ut å få kjøpt et album!!! Det er jo koselig å spare på de synes jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. februar 2004 #19 Del Skrevet 24. februar 2004 Har de stående fremme noen uker før de havner nederst i en skuff. Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #20 Del Skrevet 26. februar 2004 De limes inn i album etter å ha stått fremme noen dager (burde sikkert stått fremme enda lengre men..... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå