Gå til innhold

Hva gjør dere med takkekort?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hva dere gjør med takkekortene som ramler inn etter brylluper og konfirmasjoner og dåper og sånn?

Havner de nederst i skuffen, kastes de, eller inn i album?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker takkekort, det er så koselig. Takkekort fra familie og nære venner blir som oftest satt inn i fotoalbum. Takkekort fra andre kjente har jeg samlet i en tidsskriftholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en album til bryllupsbilder og en til barnebilder.

Folk bruker penger på slike bilder så synes det er greit å samle de i en album i stedet for i en skuff/kaste de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Takkekort, ja.

Pleier å ta vare på dem en stund, men så får jeg som regel for meg at jeg skal kaste alt som samler støv, og da går de i søpla. Skulle jeg tatt vare alle takkekort, ville det jo blitt digre hauger ettehvert. (gavmild, jeg :Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkekort, ja.

Pleier å ta vare på dem en stund, men så får jeg som regel for meg at jeg skal kaste alt som samler støv, og da går de i søpla. Skulle jeg tatt vare alle takkekort, ville det jo blitt digre hauger ettehvert. (gavmild, jeg :Hehe:)

Du kan definitivt ikke være en kreps :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limes inn i album etter at de har stått på utstilling på hyllen min i et par uker.

Same her! (I eit eige album, som kun inneheld takkekort. Artig å kikke i av og til!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et "galleri" med fargeglade rammer i gangen emd bryllupsbilder. Vet ikke hva vi skal gjøre med andre - et album hadde vært lurt. Og der kan vi sette inn bryllupsbilder også etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud og flinke dere er!!!

Tror jeg skal ut og finne et fint album idag jeg og være like flink som dere er......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dem stående framme en stund før vi pakker dem ned. Burde hatt eget album til akkurat det men har ikke kommet så langt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen står fremme, andre ligger i en skuff! Men jeg tror nok at jeg også bør komme meg ut å få kjøpt et album!!! Det er jo koselig å spare på de synes jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...