Vendelin Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har gitt min mor den store oppgaven med å sy brudekjolen min. Er det noen som vet om noen bra sider på nettet der man kan bestille stoff, bånd, pynt o.l? Er også interessert i sider hvor man kan bestille/ se på mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 stoff og stil i drammen har mye stoff... Og mange mønster, men vet ikke helt hvor mye du finner på nett... Her er siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg syr kjolen selv, mønster finner du her. Vogue sine finner du stort sett i alle butikker, og der er sømmemonn iberegnet, det gjør ting lettere. Butterick mønster er også vanlig, og lett å få tak i. Dupioni synes jeg gir mest for pengene, og fåes i mange kvaliteter og farger. Ville mellomfort stoffet med chiffon eller ferdig bleket (og krympet) bomullsstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2004 takk for gode tips :-) Vimsevips: hvor kjøper du stoffet? Noen som har bestillt stoff, smykker eller tiara fra utlandet? Hvordan er det med toll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Stoffet kjøpte jeg på Casetino på Majorstua. Ikke det rimeligste stedet, men jeg likte dette stoffet til 398,- Så da tok jeg det. Ellers kan du jo lete i butikkene på Grønland, om du er i Osloområdet. Tror jeg har skrevet noe mer om sying av kjole i dagboka mi, men er sannelig ikke sikker :oops: Ta å sjekk, så finner du det ut, og LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har tatt en tipp på Grønland i tlfelle jg ikke får min kjole, der har de mye fine stoffer til ikke så altfor stive priser, men du må jo til Oslo da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 21. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Får vel ta meg en tur til hovedstaden snart jeg da. Er heldighvis ikke såå langt unna..et par timer bare. Kunne tenkt meg en tur til København og Gøteborg også. God grunn for å få seg en tur utenlands Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå