Gjest Krykke Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Jeg skal gifte meg borgelig. Planen er at vi har en borgelig vielse bare med forloverne også går ut å spiser en bedre middag. Vi tenker å ha fest dagen etterpå. Til festen vil jeg ha en fin kjole, men hva skal jeg ha på meg på tinghuset? Dumt å bruke den samme kjolen, for det første så kan den bli skitten til dagen etter og for det andre så vil vel det bli for fint for å gå på resturant å spise i den? Innspill?
Portvinpiken Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Det skal vel noe til for at kjolen skal være for fin til å gå på restaurant i når man feirer bryllup? Du må jo finne noe du selv liker men jeg ville nok valgt en type brudeaktig kort kjole i ivory kanskje? Er jo ikke enkelt å si når en ikke aner hva du ellers går i og liker da :-)
Gjest Krykke Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Liker ikke å skille meg ut vet du, så om jeg går på resturang og er mye mer pyntet enn alle de andre gjestene så blir jeg flau. Ille nok å ha oppmerksomhet dagen etter :gjeiper: 2
Petalouda Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 vi skal ut på restaurant og spise bare vi to på bryllupskvelden vår, og vi skal ha finstasen på vi skal reise på fly i finstasen også vi - håper inderlig jeg får plass i flysetet - må vel bestille ved nødutgang hihi
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Valgmulighetene er jo ganske mange selv om det skal være enkelt. :D Hva med en drakt? Et lekkert skjørt med en nydelig bluse eller en stillig jakke. Fin sminke og en skikkelig blow dry hos frisør. Et par lekre sko som setter den lille ekstra spissen. Kunsten er å ikke vippe over til galla kostyme. Jeg synes jeg ser bilder av bruder som virkelig ser flotte ut med korte kjoler og de ekstra detaljene som gjør at det er noe annet enn fest/hverdag.
Petalouda Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Fornuftige forslag her For meg er litt av poenget at det skal syns at man er et brudepar, ikke at oppmerksomheten er selve lykken, men likevel, det er en stor dag og det skal markeres skikkelig
Gjest Krykke Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Takker for gode svar. Dagen etter, når det er fest, så skal det syns at jeg er brud. Da er det innvitert til bryllupsfeiring. Men å gå på vanlig resturant i brudestasen blir litt pinlig for meg tror jeg.
Portvinpiken Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Takker for gode svar. Dagen etter, når det er fest, så skal det syns at jeg er brud. Da er det innvitert til bryllupsfeiring. Men å gå på vanlig resturant i brudestasen blir litt pinlig for meg tror jeg. Ikke engang en kort, smart brudekjole? 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Liker ikke å skille meg ut vet du, så om jeg går på resturang og er mye mer pyntet enn alle de andre gjestene så blir jeg flau. Ille nok å ha oppmerksomhet dagen etter :gjeiper: Men du går da ikke helt alene - det er jo flere som skal ut å spise eller? Forøvrig, så lenge dere ikke går på Egon e.l., er det helt vanlig at det er alt fra jeanskledde til stivpyntede gjester på en restaurant. Er det tilfeldigvis en kveld med mange feiringer o.l. risikerer man at det er de jeans som skiller seg ut Anonym poster: 94a157c99efe2ccd1db6fb8766b0a1bf
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Ikke engang en kort, smart brudekjole? Det finnes så mange fine brudekjoler i cocktail lengde nå, både enkle og de litt mer pyntede! Jeg hadde definitivt sett på noen av disse før jeg slo fra meg tanken om en fin kjole helt. Dessuten skiller du deg ikke mye ut, du har jo en forlover som skal være med deg å sette standarden. Tror du vil kose deg ved å pynte deg litt ekstra den dagen også.
Portvinpiken Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 Det finnes så mange fine brudekjoler i cocktail lengde nå, både enkle og de litt mer pyntede! Jeg hadde definitivt sett på noen av disse før jeg slo fra meg tanken om en fin kjole helt. Dessuten skiller du deg ikke mye ut, du har jo en forlover som skal være med deg å sette standarden. Tror du vil kose deg ved å pynte deg litt ekstra den dagen også. Er svaret til meg?
Amens Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 Jeg tror jeg hadde kjøpt en fin knelang kjole. Ikke nødvendigvis hvit. Om du har en kvinnelig forlover så kan du vel kanskje gå og shoppe med henne så finner du sikker noe du er komfortabel med^_^ 1
Gjest Krykke Skrevet 6. september 2012 #13 Skrevet 6. september 2012 Takker for svar. Skal ut på en bedre resturant sammen med forloverne. Er en stund til enda, så jeg får se hva det blir til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå