Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om svenske bloggere?

Personlig liker jeg mye bedre å lese deres blogger, da alt er mye større og mer dramatisk i "blogg-verdenen" i Sverige.

Det som også gjør det så spennende, er alle kjenner hverandre på et eller annet nivå, da gjerne at de regelrett hater og henger hverandre ut. Ah, bloggdrama.

De bloggene jeg leser fast, er:

www.kissies.se Selvfølgelig

www.kenzas.se Vakrere jente skal en leite lenge etter

www.paow.se Nydelig jente med bein i nesa

www.dessies.se Dramaqueen

www.gossips.se Sveriges største blogg-gossip blogg. Må jo klare å følge med på alt! :bolledeig:

Anonym poster: d5e0ec37258b87dbf9c3af29fdc60115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

isabelles.nu leser den fordi hun er pen. Ok, jeg leser den ikke, jeg ser på bildene..

Anonym poster: 2fff84ddb9116e8012adb0cf728316fc

Skrevet

Kissies ser ut som en anorektiker, uff

Anonym poster: 0e53b2b94ba25d3f848416eea235b296

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også svenske blogger langt bedre enn norske innholdsmessig sett, men må innrømme at det bloggdramaet som foregår hos våre naboer i øst er ganske festig til tider.

Skrevet

Jeg liker også svenske blogger langt bedre enn norske innholdsmessig sett, men må innrømme at det bloggdramaet som foregår hos våre naboer i øst er ganske festig til tider.

Enig her.

MEN, hvordan i all verden kan dere si at Paow har bein i nesen? Jeg synes hun er en søt jente, men hun er veldig usikker på seg selv og veldig, veldig naiv. Hun har seg med alt og alle, har tatt narkotika flere ganger og lever vel generelt en usunn livsstil. Bein i nesen.. Vel.

Ellers leser jeg alle de nevnte bloggene over her!

Skrevet

Er det noen som har bein i nesen så er det kissies. Når jeg er tenker meg om, det er mye bein i henne, haha. Den var god :lol:

Anonym poster: 0e53b2b94ba25d3f848416eea235b296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...