Gå til innhold

Gi meg styrke til å forandre meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg at jeg etter timesvis med tenking i natten har kommet frem til at jeg må forandre meg. Jeg er ikke lykkelig slik jeg har det nå.

I flere måneder etter jeg ble sammen med kjæresten min har jeg mistet meg selv fra verden. Jeg har mistet selvtilitten min, min sosiale vennekrets, trening og egentlig det meste. Jeg har mer eller mindre blitt deprimert over tid og ikke hatt ett snev av selvdisiplin.

Mine dager i nærmere ett år har bestått av å sitte inne forran pcen, ligge i sengen eller klenge inne sammen med kjæresten. (Foruten om jobb da) Jeg har stått opp sent på dagene (etter kl.13) og ikke lagt meg før langt over midnatt.

I løpet av dette året har jeg også blitt paranoid og skikkelig avhengig av samboeren min. Alt dreier seg om han. Elsker han meg? Er jeg perfekt for han? Er han utro? og alle disse syke tankene har slått meg daglig i lang tid, fordi jeg har mistet fokuset på meg selv og verden. Litt merkelig det der, men når man ikke har et "liv" utenom kjæresten og KG, så blir det lett at en får en slags psykose?!

Jeg har bestemt meg for å ta en ting om gangen. Først må jeg få orden på døgnrytmen min slik at jeg får gjort ting om dagene og ikke bare sitter oppe på natten. Deretter er planen min å bli strengere med meg selv ang. gjøremål. Jeg må ta teorien til bil som jeg har utsatt i mnd, og jeg må rett og slett ta tak i livet mitt!

Godt å få dette ut. Jeg håper virkelig jeg klarer dette her! Jeg har forhåpninger nå, men er fryktelig redd for å falle tilbake igjen.

Noen trøstende eller motiverende ord? :)

Anonym poster: a92a31686f83aea7fecca04f8280ec86

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du og hvordan havnet du i denne situasjonen?

Skrevet

Jeg er 23år. Det ble bare slik over tid med kjæresten. Jeg begynte å fokusere for mye på han og oss. Det var spesielt dersom vi begynte å krangle at jeg mistet lysten til å gjøre daglige gjøremål og være med venninner. Da ville jeg helst bare sitte inne å fundere over han og fremtiden vår. Alt begynte sakte men sikkert å bare handle om oss. Jeg har på en måte glemt at vi er to individer.

ts

Anonym poster: beb731f6f445af4614db09ab4e057507

Skrevet

men det høres veldig bra ut at du innser problemet og at du har en plan. dette med å forandre en ting om gangen er en god ide. Be gamle venninner hjelpe til med på veien. med å komme ut. invitere å bli invitert. Vet ikke helt hvordan din kjære kan hjelpe til i prosessen, men jeg tror han har det heller ikke helt bra slik som dere hadde det. hør om han har forslag. Vettu hva.. jeg fikk tips om å bygge opp selvtillitten ved å spør noen mennesker du stoler drømmekraften på at de forteller deg 2 ting som de liker ved deg. En utseendemessig og en innvendig. ( egenskap ) . dette skal du skrive på et ark som du fester et sted du ser det hver dag og leser det. Og første du skal gjøre om morgenen at du smiler deg selv i speilet og ønsker deg en fin dag :) Jeg holder på med denne saken jeg også og håper ting kommer til å hjelpe :) Masse lykke til :)

Hilsen Kvinne 30.

Anonym poster: 20964d7f49e8f95c1c326d4355a2e876

Skrevet

1: Dette innlegget viser at du faktisk har styrke, og har startet denne prosessen. Ett bra steg!

2: Ring til veninna di i dag, og kom deg ut sammen med henne. Ta tilbake en god del av det livet du hadde før du ble fanget av kjærligheten.

Skrevet

Jeg var i en lignende situasjon for noen år siden.

Vær aktiv. Med det mener jeg at du må ta kontakt med venninnene dine igjen. Dra på kafé, inviter til jentekvelder osv. Kjæresten din vil helt sikkert syntes det er bra at du tar tak. Han vil jo at du skal ha det bra med deg selv!

Ring kjøreskolen og sett opp tid til første kjøretime.

Meld deg opp til et kurs av noe slag, fekk klatring, skyting, kampsport osv. Spør om en venninne vil være med, da kommer du deg ut av huset, lærer noe nytt og treffer folk samtidig!

Skrevet

Jeg var i en lignende situasjon for noen år siden.

Vær aktiv. Med det mener jeg at du må ta kontakt med venninnene dine igjen. Dra på kafé, inviter til jentekvelder osv. Kjæresten din vil helt sikkert syntes det er bra at du tar tak. Han vil jo at du skal ha det bra med deg selv!

Ring kjøreskolen og sett opp tid til første kjøretime.

Meld deg opp til et kurs av noe slag, fekk klatring, skyting, kampsport osv. Spør om en venninne vil være med, da kommer du deg ut av huset, lærer noe nytt og treffer folk samtidig!

Akkurat som jeg skulle sagt det og.

Kom deg ut og treff folk, kurs eller trening e.l.

Anonym poster: d7e073c6c60f18544f5367667d51eedb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...