Gå til innhold

Droppe bryllupskaken?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

- jeg stod og laget bryllupskaken forrige gang selv, tre etasjer marsipankake i hjerteform, med en drullion roser, og sukkerhjerter og duer og you name it. Stod absolutt heeele fredagen før, var helt utslitt - hadde aaaldri gjort det igjen!!

Høres ut som mitt mareritt fra noen dager siden... Min kommende svigermor lagde kake til sin sønn natt til lørdag.. 4.etg. Forøvrig det samme kakestativet vi skal ha.

*skrekk*

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Åh herregud... for noen kaker! De var jo kjempeflotte!

Skrevet

Høres ut som mitt mareritt fra noen dager siden... Min kommende svigermor lagde kake til sin sønn natt til lørdag.. 4.etg. Forøvrig det samme kakestativet vi skal ha.

*skrekk*

det var et satans mareritt og jeg gjør det IKKE en gang til!!

hvis du vil kjøpe kakestativet er det bare å si ifra he he

Skrevet

Min kommende mann vil ha denne.

http://www.bronzebud...-cake_2758.html

he he he .... vel, den der hadde ikke jeg gått med på gitt ... vi skal ha denne vi

ecdf92d29d578aa42f80ab957b95bf0a.image.340x628.jpg

men i fem etasjer, med rosa roser og UTEN de plastfolka på toppen :)

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

he he he .... vel, den der hadde ikke jeg gått med på gitt ... vi skal ha denne vi

ecdf92d29d578aa42f80ab957b95bf0a.image.340x628.jpg

men i fem etasjer, med rosa roser og UTEN de plastfolka på toppen :)

Så nydelig! Den var så fin i formen - så rund. Men i 5 etg?!?!?! Kjære vene godt det er profesjonell hjelp involvert. hehe

• Liker 1
Skrevet

tusen takk :) fem etasjer ja, skal bestille den fra Baker Samson. Fem etasjer er til hundre personer, men vi skal jo ikke ha noe annet enn denne kaken, og champagne, så da skal den jo være stoooor :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Kommer til å bli veldig elegant. Ser det hele for meg - med en lekker kjole selvsagt. ;)

Skrevet

selvsagt må man ha en lekker kjole ... gleder meg :)

men kake er også viktig. de nerdekakene var helt .... vel ... he he .... man blir litt målløs

Skrevet

selvsagt må man ha en lekker kjole ... gleder meg :)

men kake er også viktig. de nerdekakene var helt .... vel ... he he .... man blir litt målløs

Er man lit sær og utradisjonell så er de perfekte! :D

Skrevet

ikke dropp den, ta heller en mindre en...

Og en bit skal legges i fryseren, på ett års bryllupsdag skal den taes opp igjen å spises av. DET skal visst bring lykke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...