Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden hadde jeg og min kjære en stor krangel om hans ex som ikke ville la oss være i fred. Sendte han meldinger på msn hvor hun sa at hun elsket han ennå og at hun syntes han hadde gjort en stor feil. Slik foregikk det i flere dager. Hun sendte meg meldinger og sa at han aldri ville bli lykkelig med meg, kun med henne. Og andre slike stygge meldinger. Jeg fikk til slutt nok og sendte en tilbake til henne hvor jeg ba henne om å vennligst dra til he*vete. Jeg skrev at hun gjorde kjæresten min ulykkelig ved å skrive meldinger til han (dårlige minner for han) og at jeg syntes det var uetisk av henne å sende slike meldinger til han når hun selv hadde en ny kjæreste.

Typen likte det særdeles dårlig og jeg sverget på å aldri gjøre det igjen. I går fikk han en melding fra henne hvor hun sa at jeg plaget henne med meldinger igjen, noe jeg ikke har gjort. Jeg har ikke tenkt på henne en gang. Men jeg blir ikke trodd. Han tror rett og slett mer på henne enn på meg. Kanskje jeg fortjener det, jeg vet ikke, jeg prøvde bare å beskytte han fra henne med å sende den meldingen til henne.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ikke annet å gjøre for noen av dere, enn å vente på å bli voksne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo ikke deg som burde ta tak i dette, selv om hun sender meldinger til deg-

Det er jo kjæresten din som burde be henne om og ryke og reise :roll:

Virker litt rart at han synes det er greit at hun sender stygge meldinger til deg

Nei be mannen din være en mann og ta fatt i problemet og be henne om og la dere være i fred

Skrevet

Synes også det virker veldig merkelig at typen din ikke sier noe på at hun plager deg med meldinger, men misliker at du "plager" henne med tilsvarende..

Skrevet

Få en spesifisert mobilregning. Mange har det på nettet nå for instant access. Der kan du vise ham at du ikke sendte noen sms til hennes nummer igår, og så kan du si til ham at du er veldig skuffet over at han velger å tro på henne - som plager både deg og ham - over deg, som sverger på at du snakker sant. OG er kjæresten hans, som ikke lyver til kjæresten sin. Så kan du kreve at han sender sms til henne, hvor han sier at hun ikke får sende slike meldinger mer til hverken han eller deg. You win :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å herregud! BEEN THERE - DONE THAT!!

Jeg måtte tilslutt sette hardt mot hardt, samboren min ( nå eks!!) ble dritsur fordi jeg tok saken i egne hender, men jeg tror han tok poenget til sutt for jeg var RASENDE. Og jeg fikk viljen min :sjarmor: Men hun var jo tilbake på mobilen hans da det var slutt med oss to. Merkelig, etter alt det stygge han egentlig satt og sa om henne mens jeg og han var i lag. Jeg kaller det å ha så dårlig ryggrad at man heller snur seg etter vinden :smoke:

(Håper de begge to leser dette....*glise* )

Skrevet

Enig m veslebråka her !! hadde lissom satt tillitsforholdet dere i mellom i tvil.... og det hadde han fått hørt!!! kan du stole på han hvis eksen "vinner" ?

..... og om jeg hadde stolt på at han ble så hadde jeg nok sagt dette for det jeg da.... bare for å skremme han til å tenke igjennom hva han gjorde... :sjarmor:

Skrevet

Fikk akkurat en mail fra han. Han sier at jeg ikke har vist nok følelser i det siste og at han fortsatt ikke tror på henne. Han vil at vi skal tilbringe litt tid fra hverandre :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da hadde jeg begynt å ane ugler i mosen :-(

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg sitter her med en følelse av at han kanskje ikke er ferdig med henne, og bruker dette som en unnskyldning for å komme seg ut av forholdet med deg.

Merkelig at han synes det er ok at hun plager deg, men at du ikke får plage henne om han ikke har følelser for henne. Gå inn i tenkeboksen, og tenk grundig over hva han egentlig holder på med. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet
Fikk akkurat en mail fra han. Han sier at jeg ikke har vist nok følelser i det siste og at han fortsatt ikke tror på henne. Han vil at vi skal tilbringe litt tid fra hverandre  :cry:

Hallo! Her må du være sterk og sette hardt mot hardt til han. For det første så er så sende slikt på mail HEEELT BAK MÅL! Om han er mann nok, så sier han slikt til deg face to face. For det andre så må du vise han at du mener alvor. Han kan ikke holde på slik, og skylde på deg. Da er han ikke verdt deg. Husk det!! Han har ikke rett til å behandle deg slik. Det holder ikke mål.

Vær flink å prat med han. Mange misforståelser dukker opp over mail og sms.

Vær tøff! Du fortjener bedre!! :trøste:

Skrevet

Hallo! Her må du være sterk og sette hardt mot hardt til han. For det første så er så sende slikt på mail HEEELT BAK MÅL! Om han er mann nok, så sier han slikt til deg face to face.

Han har jo forlengst vist at han ikke er mann. Han har jo ikke satt eksen på plass. Og nå sender han en mail til sin nåværende. Syns det minner om en "mann" uten ryggrad, som lar ting skurre og gå, fordi han ikke tør si hva han mener. Tror jeg ville valgt å gi f*** i hele typen. (Det er noe som minner meg veldig om en av eksene mine. Total mangel på ryggrad.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Han har jo forlengst vist at han ikke er mann. Han har jo ikke satt eksen på plass. Og nå sender han en mail til sin nåværende. Syns det minner om en "mann" uten ryggrad, som lar ting skurre og gå, fordi han ikke tør si hva han mener. Tror jeg ville valgt å gi f*** i hele typen. (Det er noe som minner meg veldig om en av eksene mine. Total mangel på ryggrad.)

That's the word, girl!!! :kjempesinna: Hvordan iall verden klarte man å finne disse mannfolka?? *oppgitt* MEN, man lærer av sine feil!

Skrevet

Kan bare ønske deg lykke til å håpe han skjønner hvor stor dust han er :klem:

Skrevet

Takk alle sammen.

Jeg føler meg bare så.. maktesløs. Jeg har jo ikke gjort noe! :cry:

Men jeg er uenig med dere når dere sier at han er en håpløs mann, han er det beste som har skjedd meg, jeg er bare fryktelig redd for at nå er det over.

Hun fikk viljen sin.

Gjest GreenSky
Skrevet

Dette er da helt fryktelig!

Noe av det absolutt værste jeg vet er å ikke bli trodd på. :-x :cry:

Føler med deg!

Hun har jo tydeligvis fått det som hun ville - å skape splid mellom dere to.

Jeg mener at det beste du kunne ha gjort var å overse henne totalt - men det er lett å være etterpåklok. Du handlet etter hva som føltes riktig og mest fornuftig der og da.

Jeg synes du skulle spørre typen din; Hva hadde han gjort, hadde han vært i dine sko? Hadde ikke han også sendt en melding og bedt konkurrenten om å dra til he*vete?

Det er da for pokker ikke lite frekt av henne, det hun holder på med, det må da han også innse.

Å reagere med å be deg flytte ut synes jeg blir helt galt. Det er ikke du som er årsaken til dette problemet.

Skrevet

Er dette samme damen han har hatt bilder liggende rundt av?

Samme damen han har gjort diverse ting i sengen sammen med som han ikke klarer gjøre med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...