AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Noen som har erfaringer med foundation fra LA minerals? ( http://www.laminerals.com/Mineral-Foundation_c_8.html ) Har tidligere brukt Everyday minerals og ID, men vil prøve noe nytt nå. Har en del akne, og arr. Samt litt ringer under øynene. Er ute etter medium til full coverage. Takk på forhånd Anonym poster: c61674a30e65913c49e44d8563253850
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 dette lurer jeg også på, har brukt matte fra I.D en stund nå. Synes den er bra, men leser så mye bra om LA også. Noen som kan sammenligne LA med I.D matte? Anonym poster: 7d128e37376ec3251e25823c552da709
LilleLola Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 tenkte jeg skulle prøve dette, er egentlig veldig fornøyd med I.D, men den er jo ikke helt perfekt. Den forsvinner litt iløpet av dagen og dekker ikke alt, men der har jeg funnet en farge som matcher min naturlige 100%. Har ikke funnet det før.. Så jeg bestilte et prøvesett fra LA minerals med foundation i 4 forskjellige farger, en blush, en finishing powder, en concealer og en kabuki børste. Så får en håpe det er verdt pengene, og at ihvertfall en av foundationene matcher min farge
Sunshower Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Jeg har testet foundation fra LA minerals, og synes det var et forferdelig produkt. Det la seg svært ujevnt og dekket ingenting. Jeg bestilte valley girl versjonen i fair neutral, og pudderet var rød/oransje, rett og slett grusomt. Mye mulig at jeg har fått feilvareprodukt, da jeg leser andre steder at mange er fornøyde. Men jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen. Håper dere liker det Har brukt Tikei i N2 i noen år nå, og strålende fornøyd med det. Er verdt et forsøk dersom man er på utkikk etter ny foundation Har også testet og likt Everyday minerals sin foundation, men det var så lang leveringstid at jeg droppet det 1
Almarea Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Fargene til LA minerals er veldig ulik f.eks EM, Tikei, ID osv. Jeg brukte C2 hos tikei og måtte ha den aller lyseste varianten til LA. Er ellers veldig fornøyd med Valley girl-formulaen, synes den dekker greit og har mye bedre holdbarhet enn Tikei og ID... Men som sagt, i og med at fargene er så ulik mange andre produsenter, er det lurt å bestille en del testere
Gjest Aphrodite Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har kjempe lyst til å prøve LA minerals, men er litt redd for at huden min vil slå seg vrang. Er produktet veldig tørt? Eller vil det smelte mer?
Almarea Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Det kommer helt an på hudtypen din. Jeg har blandingshud, og opplever at den smelter fint inn i huden. Hvis du har en tørrere hudtype kan du forsøke å blande foundationen med litt fuktighetskrem eller aloe vera gele, det gjør søsteren min og det ser smashing ut
Gjest Aphrodite Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har blandingshud med litt flass over øyebrynene etter en antibiotika kur. Jeg tror jeg bestiller jeg!
Almarea Skrevet 6. oktober 2012 #9 Skrevet 6. oktober 2012 Du kan jo kjøpe testere først for å se hva du synes før du kjøper full pakke
Gjest Aphrodite Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Jepp. Har lagt inn en bestilling på det! :-D
Gjest Aphrodite Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Det skal jeg gjøre. Håper det blir bra. Har slitt litt med myyye rart av hudpleie og produkter!
Almarea Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Samme her. Har funnet ut at jo mer naturlige ingredienser det er i produktene, jo finere blir huden min
Vimsemus Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg bruker LA minerals, vally girl eller noe sånt. Elsker den. Syns den legger seg mye finere på huden enn i.d. Jeg har kombihud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå