Gå til innhold

Trenger en hobby, for mye alene tid.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 25 år, som bor i Kristiansand, og har utrolig få venner her. Jeg har en kjæreste som bor i nabobyen, men jeg kan jo ikke være med han hele tiden, pluss han jobber en god del, og er borte halve året.. Så jenter jeg trenger en hobby, eller i grunnen flere venner.

Så noen som har noen tips til hobbyer jeg kan finne meg i Kristiansand området, hvor jeg både finner noe å gjøre, og kanskje kan finne meg noen venner? :)

Alle tips er gode tips, jeg trenger virkelig noe å gjøre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bodd i kr.sand et år bare. men har enda masse venner der,så du har valgt deg et bra sted å bo :)

det er mange typer trenings saker der. sånn boksing + masse andre ting jeg ikke husker navnet på.vis du liker sånt.

ellers kan du dra ut på byen- sånn jeg ble kjent med flere folk ute på byen,og dørvakter osv. masse koselige mennesker.

ellers er det ulike kurs du kan melde deg på. hva du enn er interessert i.

http://www.kursguiden.no/

http://www.kursagenten.no/Kurs.aspx

Anonym poster: 5eb926278dbd2472f2b95acfa111259b

Skrevet

Scrapbooking :-)

det er veldig koselig. men er det noe man kan gjøre sosialt? finnes det scrapbooking møter ? :)

Skrevet

det er veldig koselig. men er det noe man kan gjøre sosialt? finnes det scrapbooking møter ? :)

Hobbyhimmelen.no holder til i Kristiansand, her ser du kursoversikten dems for høsten 2012: http://www.hobbyhimmelen.no/catalog/kursevents-c-377.html?osCsid=9577b8dde6f3bbdb4f9b4896cc425eb9

Jeg bor selv på Østlandet og i byen jeg bor har vi egen Scrappe/kort klubb som treffes med jevne mellomrom. Det kan jo hende Hobbyhimmelen har oversikt over slike ting. Jeg tror det finnes mange treff rundt omkring og i hvertfall i en så stor by som Kristiansand. Det å melde seg på kurs er jo en fin måte å komme i kontakt med andre med samme interesse, lykke til :-)

Skrevet

Hobbyhimmelen.no holder til i Kristiansand, her ser du kursoversikten dems for høsten 2012: http://www.hobbyhimm...f9b4896cc425eb9

Jeg bor selv på Østlandet og i byen jeg bor har vi egen Scrappe/kort klubb som treffes med jevne mellomrom. Det kan jo hende Hobbyhimmelen har oversikt over slike ting. Jeg tror det finnes mange treff rundt omkring og i hvertfall i en så stor by som Kristiansand. Det å melde seg på kurs er jo en fin måte å komme i kontakt med andre med samme interesse, lykke til :-)

mye man ikke vet:) har aldri tenkt på at det finnes engang:)

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å begynne på Pole Fitness kurs! Da er vi samlet en 5-6 jenter, og man starter på nivå 1 hvor nivået er ganske lavt ;) Veldig fin og løs stemning i gruppa:) Dersom det er noe som helst du kunne tenke deg å drive med, så er et bare å google det +Kristiansand så finner du fort ut om det finnes et tilbud for deg! Er selv nyinflyttet til byen ;)

Anonym poster: 4685301f2970ba1bc2b88ad3451407fb

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å begynne på Pole Fitness kurs! Da er vi samlet en 5-6 jenter, og man starter på nivå 1 hvor nivået er ganske lavt ;) Veldig fin og løs stemning i gruppa:) Dersom det er noe som helst du kunne tenke deg å drive med, så er et bare å google det +Kristiansand så finner du fort ut om det finnes et tilbud for deg! Er selv nyinflyttet til byen ;)

Det hørtes jo veldig interessant ut, jeg søkte på det, men så ikke ut som om det fantes noen slike kurs her i Kristiansand dessvere :sjenert: Blæææ jeg trenger virkelig å finne meg noe å gjøre FORT :fnise:

Skrevet

Hva med å spille et instrument?

Jeg spiller i korps, må gjerne ha noen basiskunnskaper da, men det er kjempegøy og sosialt! Man er en del av et fellesskap, der alle yter like mye. Og så treffer du mange nye mennesker. Det miljøet er jo svært!

Hvis ikke kan du alltids begynne å spille noe lagsport? Håndball, volleyball eller innebandy feks?

Skrevet

Hva med å spille et instrument?

Jeg spiller i korps, må gjerne ha noen basiskunnskaper da, men det er kjempegøy og sosialt! Man er en del av et fellesskap, der alle yter like mye. Og så treffer du mange nye mennesker. Det miljøet er jo svært!

Hvis ikke kan du alltids begynne å spille noe lagsport? Håndball, volleyball eller innebandy feks?

Instrument er kanskje ikke helt tingen for meg som er litt tonedøv :fnise: Men godt forslag... ;)

Lagsport hadde vært kjekt, men er det ikke litt fjernt å begynne med noe slikt når jeg aldri har drevet med det? I en alder av 25 år? :sjenert:

Skrevet

Instrument er kanskje ikke helt tingen for meg som er litt tonedøv :fnise: Men godt forslag... ;)

Lagsport hadde vært kjekt, men er det ikke litt fjernt å begynne med noe slikt når jeg aldri har drevet med det? I en alder av 25 år? :sjenert:

Nei, ikke i det hele tatt! Studerer du ? Da er det sikkert godt med muligheter for lagsporter knyttet til skolen, og der er de ikke seriøse heller. Hvis ikke har vi jo feks damehåndballag der folk bare kan reglene (som de lærer på trening) og spiller for gøy. Det er ikke noe problem å ikke kunne noe på forhånd :)

Skrevet

Hva med frivillig arbeid? Dyrebeskyttelsen, besøke gamle mennesker, hjelpe nyankomne asylmottakere med integrering?

Skrevet

Det hørtes jo veldig interessant ut, jeg søkte på det, men så ikke ut som om det fantes noen slike kurs her i Kristiansand dessvere :sjenert: Blæææ jeg trenger virkelig å finne meg noe å gjøre FORT :fnise:

Joda, Exhale Pole og Pilates! Søk på facebook :)

Gjest mari kontrari
Skrevet

Hva med å høre om turlaget/turistforeningen der har felles turer? Her arrangeres det blant annet sopptur med kursing på denne tiden av året, og diverse andre utflukter ellers.

(Pluss til forslaget om frivillig arbeid forøvrig!)

• Liker 1
Skrevet

Ikke så aktuelt nå, men begynn med seiling til våren. Morsomt og utrolig sosialt!

Anonym poster: 54e54166db38dcac99fbe478db0a7027

• Liker 1
Skrevet

Joda, det gjør det! Exhale pole og pilates studio ligger midt i sentrum, og har superkoselig instruktør. Jeg har gått et kurs der og trivdes godt. Ellers er det flere løpe- og sykkelgrupper som er veldig okey og sosiale. Å drive med noe frivillig arbeid er jo også en idè, Røde Kors trenger alltid folk til mye forskjellig (alt fra leksehjelp til besøksvenn til hjelpekorps), og der er miljøet herlig.

Skrevet

Joda, det gjør det! Exhale pole og pilates studio ligger midt i sentrum, og har superkoselig instruktør. Jeg har gått et kurs der og trivdes godt. Ellers er det flere løpe- og sykkelgrupper som er veldig okey og sosiale. Å drive med noe frivillig arbeid er jo også en idè, Røde Kors trenger alltid folk til mye forskjellig (alt fra leksehjelp til besøksvenn til hjelpekorps), og der er miljøet herlig.

Jeg fant det til slutt ;) Men når jeg søkte på google kom det ikke opp :) Men tenker å melde meg opp på neste kurs :)

Skrevet

jeg lager kort, eller små tagger til vinflasker som takk for invitasjon osv...

Jeg fikser mine egene negler, og har en liten hageflekk...

Liker best å gjøre noe som ikke tar mye til, som jeg kan bli avbrutt og starte der jeg slapp, som ikke er avhengi av tid, vær eller noen andre folk.

Det burde heller ikke koste så mye...Derfor lager jeg ikke smykker, det er for dyrt.

311594_10151953277955285_1097050941_n.jpg

260483_10152070236760285_817583705_n.jpg

269782_10150644582175285_7294628_n.jpg

261806_10150641484865285_3161569_n.jpg

Og mine negler;

Skrevet

Kampsport er lagsport som gledelig mottar folk i alle aldre.

Anonym poster: 0ba63f97805d77f57d5f991c1fed9080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...