AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Som mann så er det lite som er så lekkert som en vakkert sminket kvinne. Men jeg ser ofte eksempler på damer som ikke har snøring. De smører tjukt på, og skjønner ikke at diskret er tingen. Dette er det jeg ser på som bra sminke (og jadda jadda, jeg vet at bildene er reklame og redigert, men sminkestilen er bra likevel): http://www.google.no...233&tx=81&ty=83 http://www.google.no...:15&tx=58&ty=93 Sikker på at jeg har mange menn med meg her. Anonym poster: 4c12d5cc44d5bd2745388d7221362877 Anonym poster: 4c12d5cc44d5bd2745388d7221362877
Gjest hij Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Som jente er jeg faktisk enig! Synes slike looker er nydelige
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Problemet TS er at mange kvinner aldri blir fornøyd (med sitt utseende) så de klæsjer på, så etter bli kjent perioden er over og man tillater at mannen kan overnatte (sex) så er hun tildels sikker på at han også godtar hennes morratryne.
pratsom Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 skjønner ikke helt hvor du vil hen? du er vel klar over at den sminken der ikke er gjort på noen få minutter, og blitt skamredigert i etterkant? Om du forventer at jenter/damer skal sminke seg som dette har du nok missforstått litt er jeg redd 30
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 De bildene viste jo en tilnærmet naturlig stil, så hvorfor i det hele tatt ha på noe mere enn fuktighetskrem, sier nå jeg... Nydelig å slippe alt "klinet" i ansiktet. 4
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Men TS: Sminke fra Estee Lauder er kostbar, så hvis du vil at dama di skal være like fint sminket som Hillary Rhoda, så må du spandere på henne makeup derfra. 21
Gjest hji Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 De bildene viste jo en tilnærmet naturlig stil, så hvorfor i det hele tatt ha på noe mere enn fuktighetskrem, sier nå jeg... Nydelig å slippe alt "klinet" i ansiktet. Ikke for å være frekk, men er fåtallet -om noen kvinner som kan se sånn ut med bare fuktighetskrem. Det tar faktisk like mye tid å sminke seg naturlig. Eneste forskjellen er fargene som blir brukt. Men mengden sminke er like mye.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Men..jeg som bruker malerskrinet mitt til å sminke meg...synes jeg blir så fin når jeg dæsker til med en klatt blåfarge på øyenlokkene, tar brunmalingen og maler det utover ansiktet, rødfargen til å male leppene mine, litt rødlig maling på kinnene og til sist svarte malestreker på øyebrynene. Synes jeg ser fantastisk ut, jeg...og så er det billig! Anonym poster: 9d701961df9e51065858d7f9234b0390 2
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 En kan skjønne de som dæsker på...
Djungelvrål Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Dette blir veldig individuelt...Kjæresten min synes jeg er fin når jeg er festsminket. Men måten jeg sminker meg på er allikevel diskret siden jeg ikke bruker sminke under øyet og alltid bruker lys skimrende skygge øverst nærmest øynene. Kler ikke f.eks sotet sminke, og syns egentlig veldig få andre også kler det dårlig. 1
Papirbit Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 det handler ikke om sminket,men om at modellen er rett og slett vakker. Ikke alle hadde sett like vakre ut hvis de bare var "naturlige,med maskara" eller whatever. Jeg lurer litt på ts: hva tror du at ho har på seg av sminke? 10
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 En kan skjønne de som dæsker på... Sikker på at det der er samme dame? det handler ikke om sminket,men om at modellen er rett og slett vakker. Ikke alle hadde sett like vakre ut hvis de bare var "naturlige,med maskara" eller whatever. Jeg lurer litt på ts: hva tror du at ho har på seg av sminke? Pinadø, jeg har sett mangt et rævglæks av ei kjerring bli adskillig forvandlet med å legge en god makeup og Hillary har nok fått full pakke her.
Gjest Delphina Skrevet 4. september 2012 #13 Skrevet 4. september 2012 Sikker på at det der er samme dame? Om det er samme dama, så er det ikke bare sminke, men også photoshop. Om jeg ikke husker feil er det bildet brukt i forbindelse med hva moteverdenen gjør, men kan hende jeg tar feil. Desverre finnes ikke photoshop i virkeligheten, vi kan ikke retusjere oss selv (om man ser bort fra plastisk kirurgi og det er ikke alltid folk er like heldige). 3
Gjest norah Skrevet 4. september 2012 #14 Skrevet 4. september 2012 Jeg er enig i at eksemplene var kjempeflotte. Men 1: Dette er utrolig vakre damer, hvorpå 80% av det "vakre" faktisk består av effekter i photoshop(fremheving av vipper, utjevning av hudtone, fremheve øyefarge, muligens forstørre/endre/forminske enkelte trekk etc) 2: Det jeg tror TS kanskje ikke legger merke til(som muligens bare ser litt leppestift og mascara) er at de har på seg utrolig store mengder foundation, primer og annen sminke i selve ansiktet(både på øyelokk/bryn og i ansikt øvrig). Primer og foundation gir ganske uren hud i lengden - og ser i virkeligheten ut som det mange kaller "klin i ansiktet". Men dette er jo brushet ut i photoshop så det ser mer naturlig ut på bilde. De har også lagt på falske øyevipper eller extensions - det er ikke bare mascara på egne vipper. Så ja; looken er kjempeflott, men krever utrolig mye tid - mengder sminke - et usedvanlig vakkert ansikt å legge det på, + en god del photoshop. 22
Anciol Skrevet 4. september 2012 #15 Skrevet 4. september 2012 Bruker aldri sminke:) Fordi jeg har de rette fargene, og jeg pleier å se ut som en blåsefisk visst jeg bruker noe ansiktssminke!
KaDust Skrevet 4. september 2012 #16 Skrevet 4. september 2012 Problemet er at mange jenter føler det der bare funker for naturlige pene jenter. 4
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2012 #17 Skrevet 4. september 2012 Sikker på at det der er samme dame? Nei, di sier noe der... for en transformasjon... wow! Make-up artisten Vadim Andreev kan sine saker -> http://www.dailymail...-cosmetics.html
Gjest norah Skrevet 4. september 2012 #18 Skrevet 4. september 2012 Problemet er at mange jenter føler det der bare funker for naturlige pene jenter. Jeg hadde og blitt kjempevakker med photoshop :gjeiper: Nei - men for å vær seriøs; nå kjenner ikke jeg mange fotomodeller, men de jeg kjenner til som har vært i større kampanjer ser ganske annerledes ut i virkeligheten. De har absolutt rene trekk, men de ser helt enkelt veldig annerledes ut(nesten ugjenkjennelige) på profesjonelle bilder, også de "naturlige" bildene. Så selv modeller ser ikke ut som modeller i virkeligheten 3
ViljaH Skrevet 4. september 2012 #19 Skrevet 4. september 2012 Synes det er bra å slå et slag for naturlig sminke. Mange glemmer at sminke skal fremheve ansiktets fortrinn, ikke spikke hovedrollen selv. Hos noen ser man ikke personen bak sminken fordi de har på så mye. Masse svart rundt øynene, tjukk foundation, skarp blush. Naturlig sminke trenger ikke ta så lang tid. På to min rekker man et sveip med foundationkosten (mineralmakeup), noen sveip med blush, litt maskara på vippene og øyenbrynsblyanten litt kjapt. Litt gloss mens man tar på skoene. Ferdig! Veldig mange kan droppe svart kajal til daglig + maskara på undervippene. Kjempestygt med masse svart under øynene, og så forminsker det faktisk øynene hos mange. De ser slitne ut. Jeg synes Kate Middleton hadde alt for mye svart på øynene på bryllupsdagen, så litt nattklubb ut..
Polariste Skrevet 4. september 2012 #20 Skrevet 4. september 2012 Det jeg tror ts vil frem til, er at kvinner burde skyggelegge, ikke fargelegge... Sminke skal jo fremheve og skjule, problemet er at det finnes så mange produkter, og så lite kunnskap. Det minner meg litt om den famøse restaureringen av dette Jesusbildet. Amatører gjør sjelden en god jobb, man får bare prøve å se sjarmen i det 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå