AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jeg har datet litt det siste året og har da snakket om disse potensielle kjærestene med mine aller nærmeste venninner. Det jeg har lagt merke til er at det noe av det første som de spør om ofte er om vi har hatt sex enda.. Her snakker vi en fyr jeg har datet alt fra to uker til to måneder. Og når jeg da sier nei blir denne personen sjokkert og får meg til å føle meg unormal og rett og slett slem mot fyren jeg dater.. Jeg kan forstå at det er mange som "hopper rett i det", men det føles ikke naturlig for meg. Snart er jeg redd for å nevne potensielle kjærester for vennene mine fordi jeg vet hva de kommer til å spørre meg. Er det jeg som er rar? Må legge til at det ikke er av religiøse grunner at jeg velger å ikke ha sex tidlig i forhold. Jeg bare vil ikke, det føles ikke riktig. Men likevel får det meg til å føle meg unormal når det virker som om det forventes. Og ikke bare av den jeg dater, men om ikke mer av mine venner??? Er det noen andre som har vært borti det samme presset? Anonym poster: 7cb7eb3ebd01d7a152782e680a4ad0fc Anonym poster: b928e96b192ae431846535df20e3dd87
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Du gjør det som er rett for deg og ingen kan si noe på det. 2
eva-80 Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Helt enig med deg ts. er man ute etter et forhold å hoppe til køys er ingen sjakktrekk før man er noenlunde sikker i sin sak. Hore-madonna fenomenet lever i beste velgående selv om mange ikke vil innrømme det. Nei, spar den biten til noen som fortjener det , som også liker deg som person og som ønsker noe seriøst om det er det du ønsker. Også bare slå tilbake til de vennene med å si at så billig er du da faktisk ikke ... De tenker seg om kanskje neste gang. Og heller litt ved egen oppførsel.. Men altså kvinner kan være ekle på den fronten 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Neste gang sier du: "Nei, jeg liker å vente ganske lenge med sex. Det føles feil for meg å hoppe rett i det." Neste gang der igjen sier du AKKURAT det samme;) da tar de hintet ganske fort! Hvis de begynner å spørre og grave om hvorfor svarer du kun med "det er ikke fordi det er umoralsk, jeg bare liker å vente. Jeg ser ikke ned på folk som har sex på første date, folk er forskjellige. Noen liker det, andre liker det ikke"
Steinar40 Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Venninenne til TS er dumme som brød. Og det er nok av dem dessverre.
¤Tiramisu¤ Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Neste gang de spør slike private spørsmål kan du svare: Det har du ingenting med. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Hei, jeg er gutt og er så enig i hva TS skriver. MEN har opplevd flere ganger når en date har måtte overnatte og jeg ikke har gitt henne sex at det plutselig er jeg som er den store stygge ulven! Hvordan forklare for en gutt til en jente at han liker henne kjempegodt,men vil helst vente med sex.Jenter blir jo helt spinnville når EN GUTT sier nei til sex.... Håper ikke jeg kupper tråden til ts:S Anonym poster: 92ccc6a0a66206bee9eb970e622ef288
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Hei, jeg er gutt og er så enig i hva TS skriver. MEN har opplevd flere ganger når en date har måtte overnatte og jeg ikke har gitt henne sex at det plutselig er jeg som er den store stygge ulven! Jamen det er noe helt annet! Vi gutta har da alltid lyst! Hvor gammel er du TS? Ikke vektlegg hva venninnene dine sier/mener, kjenn etter hva du selv er komfortabel med.
Steinar40 Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 (endret) Hei, jeg er gutt og er så enig i hva TS skriver. MEN har opplevd flere ganger når en date har måtte overnatte og jeg ikke har gitt henne sex at det plutselig er jeg som er den store stygge ulven! Hvordan forklare for en gutt til en jente at han liker henne kjempegodt,men vil helst vente med sex.Jenter blir jo helt spinnville når EN GUTT sier nei til sex.... Håper ikke jeg kupper tråden til ts:S Anonym poster: 92ccc6a0a66206bee9eb970e622ef288 Si klart og tydelig ifra på forhånd. Dermed blir det ingen usikkerhet og/eller forventninger. På den annen side kan det jo være greit at de avslører seg selv som billige slik at man kan dumpe slike individer raskest mulig. Endret 10. september 2012 av Steinar40
Guybrush Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Steinar: på samme måte som det blir feil å kalle TS prippen blir det feil å kalle de som føler det naturlig å evt ende opp på soverommet, for billig. 1
Steinar40 Skrevet 10. september 2012 #12 Skrevet 10. september 2012 Steinar: på samme måte som det blir feil å kalle TS prippen blir det feil å kalle de som føler det naturlig å evt ende opp på soverommet, for billig. Folk som forventer sex på første date kaller jeg billige eller desperate.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #13 Skrevet 10. september 2012 Jeg har datet litt det siste året og har da snakket om disse potensielle kjærestene med mine aller nærmeste venninner. Det jeg har lagt merke til er at det noe av det første som de spør om ofte er om vi har hatt sex enda.. Her snakker vi en fyr jeg har datet alt fra to uker til to måneder. Og når jeg da sier nei blir denne personen sjokkert og får meg til å føle meg unormal og rett og slett slem mot fyren jeg dater.. Hvorfor svarer du dem da? Dette har de jo ingenting med, det er rett og slett et frekt spørsmål. Anonym poster: 066f4f21e082b11f4d7db507efa5962a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå