Gå til innhold

Noen som har erfaring med ''Model Days Studio''...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte og tilbydde gratis make-over med photoshoot for meg og en venninne. Noen som har erfaring med disse folka? =P Dama i tlf sa at det var null kjøpetvang, men har mine tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kjøpetvang. Men synes de var sykt dårlig på hår og sminke. Skulle ønske jeg hadde sminka meg selv....

Skrevet

Jeg var der i juni og var kjempefornøyd! Jeg ble ringt opp fordi noen jeg kjenner hadde vært der og skrev meg opp på en liste over folk som hun trodde kunne være interessert i å komme dit (til Model Day Studio) og ta bilder. Da jeg kom dit ble jeg bedt om å fylle ut noen skjemaer og deretter kunne jeg gå inn i garderoben og skifte. Når jeg var ferdig ble jeg vist til sminkørene/makeupa artistene og de spurte meg om hvordan jeg ønsket sminken (dramatisk/sotede øyne/røde lepper/naturlig osv) og håret (rett/bølget/krøllet). Deretter var det selve fotograferinga som gikk fint, flere forskjellige bakgrunner og fotografen var veldig hyggelig! Når vi var ferdige kunne vi gå inn på et rom med en dame som viste oss bildene også kunne vi plukke ut de bldene vi ville ha. Hvis du ikke vil ha noen bilder kan du bare si det, men de vil jo at du skulle kjøpe bildene slik at de tjener penger så de vil nok pushe deg litt. Men stå på det at du ikke vil ha bilder og de må respektere det.

Alt i alt jeg var jeg utrolug fornøyd med dagen og bildene og synes alle som har et ønske om å stå forran en profesjonell fotograf en gang burde gripe sjansen!

Skrevet (endret)

Takker for svar! :smilyblomst:happy.png Høres jo spennende og litt fristende ut, selvom jeg helt klart trives bedre BAK kamera enn foranph34r.png Hun skulle ringe igjen i morgen, siden jeg sto midt i en sofalevering når hun ringte, og ikke hadde tid til å ta stilling til det hu ville tilby. Regner med at det blir til å takke nei, siden de bare holder til i Oslo og Drammen.

Endret av Hoppsideisann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...