AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Ikke mat som taco, pizza og hamburger. Det renner nedover når man spiser.. Forslag? Anonym poster: d5f6342aa478f17e852cf51455c1b2e9
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Butterchicken. Man må ha knallkald øl til.
svante Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Hvis du skal lage maten selv så er det viktigste at du lager noe du har laget mange ganger før. Da slipper du usikkerheten og sansynligheten for at det går galt minker. Ellers er det jo et triks å prøve å unngå ting som daten ikke liker, eventuelt ikke spiser på grunn av diett eller annen overbevisning.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 jeg har fått servert: biff med sellerirotmos,div sopp og saus. finnbiff.. hjemmelaget fiskesuppe.(jeg elsker fiskesuppe ,så det er gull) kylling med div grønnsaker og saus. svinestek med fløtepoteter,og grønnsaker. Anonym poster: 3d5216fdce1529c31b79e968be8d8cf9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Lasagne, brød og salat. Anonym poster: 3d6de842be59c6687d10a83d10e8e204 1
Gjest Marmot Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Den første daten vi hadde, laget vi lasagne sammen. Det var mitt valg, fordi det er noe som tar litt tid og det er en del å gjøre slik at begge kan bidra, å lage mat sammen gjør det naturlig å snakke om nettopp mat, og dermed unngår man pinlig stillhet. 1
Illicitus Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Pass på å lage noe man 1. ikke får for mye gass i magen av (for begges skyld;)) 2. som ikke nødvendigvis verken blir for sterk (igjen, for begges skyld med tanke på magen) 3. som er enkelt og trygt, så du ikke lager noe som smaker "skit" 4. lag en enkel dessert i tillegg Jeg ville faktisk holdt meg unna biff og slike ting, for det kan fort bli for tungt i magen og man blir søvning. Litt uheldig.. God vin da evn. Så får du bare tenke på hva slags ingrediser du ønsker å bruke. Kjøtt eller vegetar? Hvitt eller rødt kjøtt? Du kan selvsagt lage mat som er trygt og ikke "sølbart" som gratinerte burritos, bakte poteter med noe til, kylling retter, svin er det ikke alle som er glad i, men mye godt der og. Enkel storfekjøttretter kan jo være en god gryte (portugisisk kjøttgryte, stroganoff, viltgryte etc). Det er nesten bare å sette seg ned å sile ut hva man vil bruke og søke litt på nett etter oppskrifter for de ingrediensene Masse god mat der ute!
Gjest Høymann Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 (endret) Jeg pleier å spise mat jeg TS Endret 4. september 2012 av Høymann
Gjest Eurodice Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Noe enkelt. Risengrynsgrøt? (Unnskyld, det ble for fristende )
Gjest Oblivion Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 Risengrynsgrøt? (Unnskyld, det ble for fristende ) Haha, vel -om en fyr jeg datet stilte opp med hjemmelaged risengrynsgrøt (eller aller helst smørgrøt/fløyelsgrøt), da hadde jeg faktisk smlit fra øre til øre -ikke så ofte jeg klasker til med grøt selv og det er jo kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå