AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 En jeg har hatt et elsker-elskerinneforhold til har nylig gjort det slutt, til tross for flere løfter om fortsatt forhold, at han var glad i meg etc. Nå har jeg en sterk trang til å ta hevn på han. Har tenkt på å fortelle alt til kona, men hun er jo helt uten skyld i dette. Har noen forslag til måter å ta hevn på(lovlig selvsagt) som vil svi skikkelig for han? Vet det er smålig, men mange trenger å ta hevn for å få ut sinne, frustrasjon, sorg og skuffelse - jeg er blant dem. Anonym poster: 6081eadfcf3261d0c2137b72e1d1df7b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 En jeg har hatt et elsker-elskerinneforhold til har nylig gjort det slutt, til tross for flere løfter om fortsatt forhold, at han var glad i meg etc. Nå har jeg en sterk trang til å ta hevn på han. Har tenkt på å fortelle alt til kona, men hun er jo helt uten skyld i dette. Har noen forslag til måter å ta hevn på(lovlig selvsagt) som vil svi skikkelig for han? Vet det er smålig, men mange trenger å ta hevn for å få ut sinne, frustrasjon, sorg og skuffelse - jeg er blant dem. Anonym poster: 6081eadfcf3261d0c2137b72e1d1df7b Forhold tar slutt, sånn er livet, vær glad du ikke er kona hans du. La nå da den uskyldige kona hans få være ifred. Legg det bak deg. Klart han sier at han er glad i deg hvis det var det som trengtes for å ha sex med deg, det er sånn enkelte menn gjør. Du visste han var gift, så da er det like mye din egen skyld, så naiv er du vel ikke.. Sikkert tøft for deg nå, men finn deg en kjekk singel type og la det være hevnen istedet for. Lykke til Anonym poster: d95826be8a41427f36847f9c843ddf5a 2
Lucid Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Finn deg en fyr som er mye kjekkere/deiligere/morsommere/alle de bra adjektivene du kan komme på.. Finnes vel ikke værre hevn enn å vise at du kan gjøre det bedre 2
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Du burde visst hva du gikk inn i. Hev deg over det, det er det beste for deg og kan fort være det som svir mest for han også hvis det skal være målet. Hevner du deg så er du den psycho eksen som ikke evnet å komme over han, om du driter i han så er du dama han kanskje kommer til å lengte tilbake til den dagen han innsert at det skipet har gått. Og driter du deg ut med å være den gale eksen som hevner deg så kommer du til å sitte igjen og angre på det og føle deg som en dust når du våkner fra kjærlighetssorgen. Ha litt stolthet og selvrespekt!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Er du hun samme som drev ¨trua elskeren din? Anonym poster: d20746d043b1e55ede07de487412abf2 1
Cathrine88 Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Er du hun samme som drev ¨trua elskeren din? Anonym poster: d20746d043b1e55ede07de487412abf2 Det var henne jeg også tenkte på.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Kjøp deg et Flaxlodd, så kanskje du får nok til en tur langt bort... tror du trenger det TS.
Gjest Katten. Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 *lete etter popcorn-smileyen* 2
Gjest Vampen Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Er det psycho week på KG? Men kjære deg, alle uker er psycho week på KåGe! 4
Cathrine88 Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Men kjære deg, alle uker er psycho week på KåGe! Ah. Jeg trodde det dukket opp temauker for: -Kjønnsleppevurdering. -'Feminister har skylda for global oppvarming og at jeg ikke har fått pult de siste femten åra, dessuten er alle kvinner horer.' -'Menn er skikkelig teite, jeg hater dem og vil ikke ha noe med de ekle jævlene å gjøre, men kan de please begynne å gi meg litt oppmerksomhet, men bare de pene altså, ærlig talt.' med jevne mellomrom, men de foregår sannsynligvis parallelt. TS - ingen trenger å ta hevn for å få ut sinne, frustrasjon, sorg og skuffelse, skaff deg en boksesekk. Eller helst en psykolog. 7
Gjest Vampen Skrevet 4. september 2012 #13 Skrevet 4. september 2012 Ah. Jeg trodde det dukket opp temauker for: -Kjønnsleppevurdering. -'Feminister har skylda for global oppvarming og at jeg ikke har fått pult de siste femten åra, dessuten er alle kvinner horer.' -'Menn er skikkelig teite, jeg hater dem og vil ikke ha noe med de ekle jævlene å gjøre, men kan de please begynne å gi meg litt oppmerksomhet, men bare de pene altså, ærlig talt.' med jevne mellomrom, men de foregår sannsynligvis parallelt. TS - ingen trenger å ta hevn for å få ut sinne, frustrasjon, sorg og skuffelse, skaff deg en boksesekk. Eller helst en psykolog. Det tror jeg er helt korrekt observert! Men siden vi kvinner, som kjent, av natur og som art, er gode på multitasking, så har vi alltids tid til å feire psychoismen, samtidig som vi funderer på om alle som vasker undertøy med vaskefiller bør brenne i helvete til evig tid og litt lenger. Denne tråden er et godt eksempel. Selvfølgelig skal man bryte seg inn et sted og lage godt kokt stuing av noen søte, fluffy kaniner, når noen ikke vil ha deg. Og nå skal jeg måle kjønnsleppene mine, før jeg pønsker ut en hevn på alle dumminger som har wronged me, mens jeg forbanner menneskeheten og vasker undertøy, uten vaskefiller, for å unngå helvete. 4
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2012 #14 Skrevet 4. september 2012 du har jo allerede hevnet deg på ham. hvis det er slik at du føler deg så forsmådd at du setter deg ned og spør etter hevn-rådgivning og tips på KG - da har du ganske enkelt hevnet deg med at du må være det mest tragiske han har stappet snabben sin inn i. jeg håper han skjerper seg. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2012 #15 Skrevet 4. september 2012 Slapp av hevnen kommer snikende, og det beste, det er ikke DU som trenger å anstrenge deg for at det skal skje...Ikke bruk mer energi på det, en dag kommer det for dagen. Sånn er det bare med de som sitter i glasshus og kaster stein, det har ikke du, i dette tilfellet gjort.
Kattugla Skrevet 4. september 2012 #16 Skrevet 4. september 2012 Ok, du føler DU fortjener å ta hevn, fordi en annen kvinnes mann allikevel ikke satset på deg? Du får heller se på det som innføring i Virkeligheten 103 grunnkurs og prøve å lære noe av dette.. Nemlig, hvis du ønsker et likeverdig og sunt forhold, så er et godt utgangspunkt at BEGGE er single fra før. 1
Wildy Skrevet 4. september 2012 #17 Skrevet 4. september 2012 Drit i ham; tren, fiks håret, kjøp deg nye klær. se smashing ut og finn deg en virkelig kjekkas som attpåtil er singel. Det er hevnen sin det! 1
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2012 #18 Skrevet 4. september 2012 like greit han dumpa deg. og det er tydelig at du kun tenker på deg selv siden du er så hevngjerrig og ønsker å ødelegge kona hans helt. skam deg og finn deg en singel mann neste gang
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2012 #19 Skrevet 4. september 2012 Hei TS.du visste hav du gikk inn i. At du ikke så skogen for bare trær for så være og du kan vel ikke annet enn å ta det på deg selv. Når en deler sine mest intime deler og tanker med hverandre er denoen uskrevne lover som jeg kaller det hele. Det som har vært tar en ikke med seg videre. Sett strek der og kom deg vindere. Se og pynte deg opp og få deg noe lårkort. Da er du en sikker vinner der ute. Du får deg nok en kjekkas og du kan velge mellom singel eller gift. Tenk å det, hva velger du nå?r
Lucid Skrevet 4. september 2012 #20 Skrevet 4. september 2012 Ah. Jeg trodde det dukket opp temauker for: -Kjønnsleppevurdering. -'Feminister har skylda for global oppvarming og at jeg ikke har fått pult de siste femten åra, dessuten er alle kvinner horer.' -'Menn er skikkelig teite, jeg hater dem og vil ikke ha noe med de ekle jævlene å gjøre, men kan de please begynne å gi meg litt oppmerksomhet, men bare de pene altså, ærlig talt.' med jevne mellomrom, men de foregår sannsynligvis parallelt. TS - ingen trenger å ta hevn for å få ut sinne, frustrasjon, sorg og skuffelse, skaff deg en boksesekk. Eller helst en psykolog. Nå ser jeg for meg at TS står og bokser på psykologen I såfall så anbefaler jeg heller å bake brød, det SKAL jo bankes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå