Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god håndkrem for vintertørre hender?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carmelita
Skrevet

Vichy håndkrem, fåes på apoteket.

Gjest Anonymous
Skrevet

NEUTROGENA, veldig veldig bra!!!!

Og rimelig.

Skrevet

Hemp håndkrem fra BodyShop, lukter litt....ehhh interessant med funker som f**!

Skrevet

Så at Dermalogicas håndkrem var kåret til tidenes beste produkt eller noe i den duren, av et magasin i England.

Skrevet

Body shop har en hånkrem som heter "HEMP".

Det er hampfrøolje i den, og den er kjempegod.

Jeg er plaget med tørre, såre og sprukne hender på vinterstid. Dette er den eneste kremen som har hjulpet meg.

Lukter litt antiseptisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt Dermalogica sin håndkrem nå i vinter, nå er den snart tom men vil bestille mer.

Skrevet

Jeg har to favoritter: Clarins Jeunesse des Mains og Biotherm Biomains.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte en krem på en helsekostforretning tidligere i vinter. Den likte jeg kjempegodt, heter Lavera bio sensitiv. Var ikke så dyr heller... 70-80 kr for tuben.

Skrevet

Og bare for å forvirre ytterligere, skal jeg foreslå noe som ingen av de andre har nevnt: A-creme. Helt genial!

Jeg har Neutrogena-håndkrem også, men liker ikke den like godt. Synes det tar så lang tid før den trekker skikkelig inn...

Skrevet

Jeg liker Neutral sin, fordi den ikke lukter noenting. Fåes på Vita.

Skrevet

Bruker Clarins sin som er nevnt her, og liker dessuten Glucinello (eller noe sånt) som fåes kjøpt til en billig penge på apoteket (litt rar lukt men fantastisk på hendene)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har KJEMPETØRRE hender, men håndkremen til Decleor kurerer det aller meste. Deilig er også Africa Spa Hand&Feet Honey Butter fra Body Shop. En stor krukke koster 160,- og lukter NYYYYDELIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...