Gå til innhold

Kan noen se at jeg åpner deres Spotify-spilleliste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Facebook kommer det ofte opp at venner hører på spillelister de har laget på Spotify'en sin. Hvis jeg trykker på denne spillelisten, slik at den åpner seg i min Spotify, vil personen få vite at jeg har åpnet hans eller hennes spilleliste på noen måte? Vil personen på noen måte få tilgang til MINE Spotify-lister hvis jeg gjør det? Jeg har en crush jeg stalker litt, og jeg vil ikke at han skal vite at jeg laster ned spillelisten hans, hehe.. Og jeg vil ihvertfall ikke risikere at han plutselig kan se alle mine superteite guilty pleasure-sanger :flau:

Jeg er fullstendig lost når det gjelder Spotify kjenner jeg!

Anonym poster: b7c6cc3398d1f4ff15ddba7036f96f02

Anonym poster: b7c6cc3398d1f4ff15ddba7036f96f02

Skrevet

Nei, han vil ikke få vite at du ser på listen hans. Og hvorvidt folk ser listen din kommer ann på om du har publisert den. Høyreklikk på spillelisten din på kolonnen til venstre i spotify og se om "Publish" er huket på eller ikke.

Anonym poster: a9aba253811b72f10f1d3d4ac4888a20

Skrevet

Bare så jeg slipper å lage en ny tråd:

Går det an å abonnere på noens spotifyliste uten å connecte til facebook? Jeg vil veldig gjerne abonnere på en liste, men jeg har ingen "people list" fordi jeg ikke har koblet til facebook. Og jeg har ikke lyst til å gjøre det heller. Hvordan kan jeg subscribe uten å connecte til facebook?

Anonym poster: 7ba696f0a144ca1cf5409e586999a4ad

Skrevet

Om du kan brukernavnet til personen du vil ha listen til så kan du søke etter dem der du søker etter sanger. Bruk denne formelen: spotify:user:username (brukernavnet istedet for "username").

Anonym poster: a9aba253811b72f10f1d3d4ac4888a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...