Gå til innhold

Forbindelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal se på? Starter om 8 minutter på FEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på det, og har tenkt til å gi det en sjanse.

Anonym poster: a7b917c1430bf5369db2c4482cc9949c

Skrevet

Jeg skjønte egentlig ikke poenget..

Anonym poster: 2cf22d052136210cb73a96d1f2dbd8e1

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

Ja skal se det i kveld også. Går fra mandag til torsdag 21.30. Virker interessant :)

Skrevet

Så det også, skal se i kvled også tenker jeg

Skrevet

Bare dumt at noe av de de sier er så vanskelig å høre, blir litt momling særlig hun jenta som er så forelska. Skulle ønsker de kunne tekste slike programmer :fnise:

Anonym poster: a7b917c1430bf5369db2c4482cc9949c

• Liker 3
Skrevet

Jeg så på i går og skal se på i dag også :D Likte det! :hoppendeglad:

Anonym poster: 590b1bd1dee77a75c3177dcddc8de9bb

Skrevet

Ser en eller annen episode på TVNorge nå, for et merkelig opplegg.ø spyr de bare ut privatlivét sitt?<br /><br /> Anonym poster: 9bb752296267c92944aec52d26556425

Skrevet

Så første episoden og så glemte jeg å se videre. Det er kanskje ikke et godt tegn :fnise:

Gjest kittycat
Skrevet

Ser en eller annen episode på TVNorge nå, for et merkelig opplegg.ø spyr de bare ut privatlivét sitt?<br /><br /> Anonym poster: 9bb752296267c92944aec52d26556425

ja de gjør vel det. Men du trenger ikke å se på. Syns det er modig, de er ikke attention whores, ikke derfor de er med

Skrevet

ja de gjør vel det. Men du trenger ikke å se på. Syns det er modig, de er ikke attention whores, ikke derfor de er med

Hva er de da?

Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig, så første episode. Hvor ofte går det?

Skrevet

Noen av disse karakterene må jo være på forumet her!

• Liker 3
Skrevet

Liker så godt hu med rødt hår og fire tenåringsjenter, rett og slett herlig dame!

• Liker 3
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Liker så godt hu med rødt hår og fire tenåringsjenter, rett og slett herlig dame!

Hun er kjempesøt, og for noen snille barn hun har! Syns det er så søte å greie=)

Skrevet

Hun er kjempesøt, og for noen snille barn hun har! Syns det er så søte å greie=)

Enig! Virker som hun har et kjempegodt forhold til dem også.. "Jeg bryr meg ikke om hva dere gjør på rommet. Jeg skal ikke tyvlytte, jeg kan sitter her i stua med høretelefoner" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

huff dette orker jeg kke se på. Hva får jeg ut av det egentlig? De er jo bare seg selv... Det blir litt kleint og tørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...