Gå til innhold

Hvordan funker dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i snart 5 år, jeg har ikke datet eller hatt sex med noen i denne perioden.

Nå har jeg startet å date igjen, og det er mer slitsom enn det jeg trodde. Altså mannen liker deg på daten, gir inntrykk for at han vil bli bedre kjent, for så å forsvinne. Greit nok det, vil ikke en mann ha meg så vil ikke jeg ha ham.

Men jeg var på date med en herlig fyr, ikke helt min type, men han var så herlig at jeg egentlig ikke bryr meg om han er min type eller ikke. Han sendte meg en melding to timer etter at daten var over, han takket for en hyggelig date. Jeg svarte det samme tilbake, og vi sms flørtet litt. Plutselig så hører jeg ikke fra fyren, så prøver jeg å ta kontakt selv for å vise at jeg er interessert, får svar, men ikke et svar jeg egentlig trenger å svare på.

Hvordan funker dating egentlig? Hvor mye kontakt skal man ha etter en flott date? kommer kontakten av seg selv, eller tar det tid? Og hvorfor sitter man å venter på en sms skal tikke inn på mobilen?

Jeg klager ikke nå, men er det noen skal fortelle meg hvordan jeg skal date disse mennene? Og hva som er greit og ikke greit, når burde jeg skjønne at mannen ikke er interessert? Hvor mange dager kan gå uten kontakt?

Anonym poster: 108113b06e3e3c0a526db0233b51c515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dating funker ikke, det er det som er greia.

Jo mindre interesse du viser, jo mer får du. Latterlig katt og mus spill.

• Liker 4
Skrevet

Det var det jeg tenkte. Dating er mer hodebry enn noe annet!

Skrevet

Det var det jeg tenkte. Dating er mer hodebry enn noe annet!

Jepp. Jeg gidder ikke mer. Tenker som så at hvis man møter en det klaffer med, så klaffer det uansett, uten spill inne i bildet :)

Skrevet

Jepp. Jeg gidder ikke mer. Tenker som så at hvis man møter en det klaffer med, så klaffer det uansett, uten spill inne i bildet :)

Tror jeg skal gjøre det samme som deg! Jeg kan ikke forstå hvorfor det blir som det blir, og det å vente på en sms er helt for jævlig. Jeg har jo sendt selv av og til, men om en gutt er interessert tror jeg faktisk at han hadde sendt melding selv. Tror ikke en sms fra meg hjelper, det har ikke gjort det til nå isåfall.

Skrevet

Tror jeg skal gjøre det samme som deg! Jeg kan ikke forstå hvorfor det blir som det blir, og det å vente på en sms er helt for jævlig. Jeg har jo sendt selv av og til, men om en gutt er interessert tror jeg faktisk at han hadde sendt melding selv. Tror ikke en sms fra meg hjelper, det har ikke gjort det til nå isåfall.

Nææh, det gjør sjelden det. Selv om man håper fra gang til gang. Chill og gi f, nyt livet, så får man bare se hva livet bringer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne vært mannen i ditt tilfelle for kort tid siden. På grunn av totalt fravær av meldinger og samtaler etter vi hadde pratet etter date gadd jeg ikke mer. Nå som hun skriver på nytt får hun ja,nei, ok svar fra meg.

Anonym poster: 179a1136d931d5461792fd33a5e58e25

• Liker 1
Skrevet

Har virkelig folk hengt seg helt opp i dette såkalte spillet?

Eller er det rett og slett fordi at begge sitter og forventer at den andre skal vise interesse først?

Skrevet

Har virkelig folk hengt seg helt opp i dette såkalte spillet?

Eller er det rett og slett fordi at begge sitter og forventer at den andre skal vise interesse først?

Men det er jo faktisk sånn det er! Om en jente viser interesse så blir gutten fort skremt.

Jeg pleier å vise at jeg er interessert av å ta kontakt litt selv også.

Men jeg lurer på en ting, hvorfor bruker gutter så sykt lang tid på å svare på tekstmeldinger?

Skrevet

Men det er jo faktisk sånn det er! Om en jente viser interesse så blir gutten fort skremt.

Jeg pleier å vise at jeg er interessert av å ta kontakt litt selv også.

Men jeg lurer på en ting, hvorfor bruker gutter så sykt lang tid på å svare på tekstmeldinger?

Først og fremst fordi gutter er av hannkjønnet. hehe

• Liker 1
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Først og fremst fordi gutter er av hannkjønnet. hehe

Jeg synes du ofte skriver mye bra, men dette var ikke en god forklaring ;) Jeg har selv stusset på hvorfor menn bruker så lang tid på å svare på teksmeldinger. Særlig menn som ofte starter tekstinga selv, merkelig fenomen.

Skrevet

Jeg synes du ofte skriver mye bra, men dette var ikke en god forklaring ;) Jeg har selv stusset på hvorfor menn bruker så lang tid på å svare på teksmeldinger. Særlig menn som ofte starter tekstinga selv, merkelig fenomen.

For min del har det hendt at det har vært fordi jeg ikke har bestemt meg om det er helt interessant ennå. Men som oftest skyldes det at jeg ofte har lange arbeidsdager og som er mer eller mindre intensivt, og i de mest intensive periodene så får jeg ikke svart alle på 10 sekunder.

Skrevet

Tja, som du ser selv så er jeg en raser på å skrive når jeg er interessert ;)

Men som med det meste annet i dette livet så finnes det dessverre intet universal fasitsvar.

En sak er faktisk at mange mannfolk ikke er like kommunikative som mange kvinner er.

Men så kommer altså dette med interesse inn i saken og kompliserer det hele. Og dermed forsvant dessverre fasiten rett ut av vinduet.

Skrevet

Dating er når to fremmede mennesker møtes, tar på seg sin beste maske og lyver til hverandre over flere møter i håp om å bli akseptert og godtatt.

Jeg liker ikke dating.

:)

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Dating er gøy :) Svarer han ikke så er han ikke so into you , dessverre :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...