AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Har møtt en ganske søt jente. Vi har hatt en veldig god tone. Dessverre så drakk jeg altfor mye på lørdagen. Og husker egentlig ingenting fra timene etter midnatt (ja jeg var dum som gjorde det, vet det selv), skulle visst ha ringt henne MANGE ganger da. Og jeg kan ha sagt hva som helst :/ Og nå svarer hun ikke på SMS eller facebook etc. Har jeg driti meg ut eller kan det bare være tilfeldig? Anonym poster: e2deb0bf57eede3bfd2a5332126324f7
Judy.F Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Har møtt en ganske søt jente. Vi har hatt en veldig god tone. Dessverre så drakk jeg altfor mye på lørdagen. Og husker egentlig ingenting fra timene etter midnatt (ja jeg var dum som gjorde det, vet det selv), skulle visst ha ringt henne MANGE ganger da. Og jeg kan ha sagt hva som helst :/ Og nå svarer hun ikke på SMS eller facebook etc. Har jeg driti meg ut eller kan det bare være tilfeldig? Anonym poster: e2deb0bf57eede3bfd2a5332126324f7 Du har driti deg ut 14
Envy Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Du har nok driti deg ut ja. Du har ikke noen kompiser eller noe som var i nærheten når du drev på å ringte? Kanskje noen av de har fått meg seg noe av det du har sagt? Du har ikke skrivd noen meldinger, eller noe på facebook eller noe som kan gi deg en indikasjon av hva det dreier seg om? Litt avhengig av hvor lenge dere har holdt på selvsagt, men det må da ha vært noe fryktelig du har sagt i fylla, siden hun backer helt ut, om dere hadde en god tone til å begynne med?
Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Det kan selvfølgelig være tilfeldig, men samtidig er det en rimelig stor sjanse for at du har drite på draget. Vet du virkelig ingenting av hva du sa til henne?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Du har driti deg ut Jaja, så lenge varte det Anonym poster: e2deb0bf57eede3bfd2a5332126324f7
Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Jaja, så lenge varte det Anonym poster: e2deb0bf57eede3bfd2a5332126324f7 Hva har du skrevet til henne i ettertid? Du bør kanskje prøve å få vite hva du har sagt til henne, og eventuelt si unnskyld.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Du har nok driti deg ut ja. Du har ikke noen kompiser eller noe som var i nærheten når du drev på å ringte? Kanskje noen av de har fått meg seg noe av det du har sagt? Du har ikke skrivd noen meldinger, eller noe på facebook eller noe som kan gi deg en indikasjon av hva det dreier seg om? Litt avhengig av hvor lenge dere har holdt på selvsagt, men det må da ha vært noe fryktelig du har sagt i fylla, siden hun backer helt ut, om dere hadde en god tone til å begynne med? Nei dessverre, ikke noe sånt.. Men når jeg ser på den siste setningen, kanskje det bare er jeg som overtenker alt sammen. Det kan selvfølgelig være tilfeldig, men samtidig er det en rimelig stor sjanse for at du har drite på draget. Vet du virkelig ingenting av hva du sa til henne? Hva har du skrevet til henne i ettertid? Du bør kanskje prøve å få vite hva du har sagt til henne, og eventuelt si unnskyld. Nei vet ingenting. Eller hun ba meg ringe da jeg "kun" var beruset. Dessverre så var det en som tok mobilen og den gikk på rundgang.. Kanskje hun føler seg latterliggjort eller noko sånt. Ja prøvde å finne ut hva jeg sa, men har ikke hatt mulighet til å si unnskyld. Eller hun kontaktet meg faktisk, men da jeg begynte å snakke så sa hun ingenting.. Anonym poster: e2deb0bf57eede3bfd2a5332126324f7
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 God ide og la telefonen være i fred når man drikker. 2
Gjest Katten. Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Gi det en uke eller to med pause fra din side, se om hun gjenopptar kontakten. Hvis ikke, kom tilfeldig i prat med henne og oppfør deg som om fylleringingen aldri tok sted. Om hun sier noe om det, svar med noe a la: "Jupp, ble kanakas-drita og husker nada. Sorry." før du skifter tema. 2
Gjest Janus Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Fylleringing er aldri bra, så sant hun ikke er helt vill etter deg i utgangspunktet. Om du ikke forstår hvorfor, så kan jeg gjerne forklare. Enig med Katten. Gi henne litt pusterom før du prøver å plukke opp tråden, men ikke gjør en sak ut av det som skjedde.
Kala Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 Det skulle vært alko-lås på mobiltelefonene... Kanskje du ga henne et inntrykk av at du tenker på henne for morohetens skyld, og ikke legger noe mer i det. Hun gjør det, ergo, hun trekker seg unna? 1
Capt. Obvious Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 Kjenner meg litt igjen i denne Husker ei jeg vurderte å date for noen år tilbake. Hadde avtalt at vi kunne snakkes på telefon, men jeg hadde også på forhånd sagt at vi da også vare en tur ute. Og selv om det ikke ble snakket typisk fyllepreik på noe vis (var ikke spesielt full) så ble det merkelig stille fra henne etter denne samtalen, noe som førte til at jeg ikke gadd. Hvis det er noen som ikke takler at man også har et liv med venner utenom så kan det være det samme for min del.
Gjest Janus Skrevet 4. september 2012 #13 Skrevet 4. september 2012 Forøvrig så har jeg de siste årene fulgt denne regelen uten problemer og den har reddet meg flere ganger: "Om det er en så god ide midt på natten, så må den være minst like bra i morgen tidlig, så vent til da!" 3
Krakonosj Skrevet 4. september 2012 #15 Skrevet 4. september 2012 (endret) Dersom fylleringinga di fikk så store konsekvenser, var hun nok ikke særlig hypp på deg i utgangspuktet. Du har med andre ord ikke ødelagt noe som helst. Og hvem gidder uansett damer som blir sure når man fylleringer dem? Endret 4. september 2012 av Krakonosj
Perrin Skrevet 4. september 2012 #16 Skrevet 4. september 2012 Fylleringen er bare tøft så lenge det er jeg som ringer iallefall
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #17 Skrevet 4. september 2012 Fylleringen er bare tøft så lenge det er jeg som ringer iallefall Haha enig der! Hun er ikke den første jeg har fylleringt for å si det sånn! Men da pleier som oftest å snakke om merkelig ting som proteinpulver etc. Vel har snakka mye med henne idag, tror ikke at ho bryr seg. Anonym poster: e2deb0bf57eede3bfd2a5332126324f7
CalidumCor Skrevet 4. september 2012 #18 Skrevet 4. september 2012 Dersom fylleringinga di fikk så store konsekvenser, var hun nok ikke særlig hypp på deg i utgangspuktet. Du har med andre ord ikke ødelagt noe som helst. Og hvem gidder uansett damer som blir sure når man fylleringer dem? Det er jo ikke sikkert det er selve fylleringingen som var problemet her, men snarere hva som ble sagt... Om mobilen i tillegg gikk på rundgang blandt fulle kompiser så kan det fort ha blitt sagt en del uheldige ting....
SoftKitty Skrevet 4. september 2012 #19 Skrevet 4. september 2012 Nei vet ingenting. Eller hun ba meg ringe da jeg "kun" var beruset. Dessverre så var det en som tok mobilen og den gikk på rundgang.. Kanskje hun føler seg latterliggjort eller noko sånt. Kanskje dette er problemet. Har skjedd et par ganger at venninner har tatt tlf min i fylla når kjærsten min har ringt og han HATER det... jeg skjønner ikke helt greia, men tydligvis er det noen som synes dette er veldig ille. Du burde sende henne en melding, si at du ikke husker hva som skjedde men at du beklager hvis du har sagt noe galt i fylla. Spør om hun vil prate om det.
Gjest Janus Skrevet 4. september 2012 #20 Skrevet 4. september 2012 Dersom fylleringinga di fikk så store konsekvenser, var hun nok ikke særlig hypp på deg i utgangspuktet. Du har med andre ord ikke ødelagt noe som helst. Og hvem gidder uansett damer som blir sure når man fylleringer dem? Det er avhengig av nøyaktig hva denne fylleringingen innebærer, noe som er vanskelig å vite når han ikke husker noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå