Aelwyn Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg Har lyst å ha to brudepiker i bryllupet, som kan gå sammen med gutta mine... Er det frekt av meg å spørre noen i barnehagen til guttungen? Og ei venninne? Hun har ei datter på 7-8 år... Ergo jeg trenger da to kjoler, pluss klærne til gutta. De skal ha sjakett. :-) Eller tux... Tenk.. To små "par" som går opp kirkegulvet først, så kommer jeg med pappa etter... Og søstra mi passer på ungene... *Ser drømmende ut i lufta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva mener du med å spørre noen i barnehagen? Vil du ha halv-fremmede unger som brudebarn?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet ikke... Er så usikker. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junibrud05 Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg tror jeg hadde lurt fælt om noen foreldre i barnehagen hadde spurt om min sønn kunne vært brudesvenn ja.... skulle kjent vedkommende godt før jeg hadde sagt ja iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Brudepikekjoler er utrolig søte, men det er vel viktigere å ha brudepiker/svenner dere har et nært forhold til? Hos oss er det gutter over hele fjøla: vi har to gutter, jeg er filletante til to gutter, har en halvbror på 9. De fleste veninnene min har ikke fått barn ennå, men de to som har fått det, har gutter (og nå er det ei venninne til som er gravid som fordømrede meg også fikk beskjed på ultralyd om at hun venter en gutt). Men jeg ville aldri i verden lånt inn noen mer "perifere" barn bare for å få brudepiker i bryllupet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Du har ikke noen søskenbarn som kan brukes? eller barn av søskenbarn? Hvis jeg skulle hatt noen andre enn barn i familien tror jeg i så fall at det måtte blitt gode venner av egne barn (om jeg hadde hatt noen) eller noen barn jeg på en eller annen måte hadde et forhold til. Ikke bare noen helt tilfeldige.... Men det er selvsagt opp til deg - hvor lyst du har på brudepiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Det blir ikke tilfeldig da.. Er jo ikke helt desperat! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 20. februar 2004 #8 Del Skrevet 20. februar 2004 Dessuten er jo ikke dette noe du er nødt til å bestemme deg for nå ! Det er jo lenge til du skal gifte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #9 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det ingen barn i familie/vennekretsen? Hadde det ikke vært for at min tilkommende har en nevø og niese så hadde vi ikke kommet til å hatt brudebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå