Gå til innhold

Brudepiker...

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Jeg Har lyst å ha to brudepiker i bryllupet, som kan gå sammen med gutta mine... Er det frekt av meg å spørre noen i barnehagen til guttungen? Og ei venninne? Hun har ei datter på 7-8 år... Ergo jeg trenger da to kjoler, pluss klærne til gutta. De skal ha sjakett. :-) Eller tux... Tenk.. To små "par" som går opp kirkegulvet først, så kommer jeg med pappa etter... Og søstra mi passer på ungene... :wink: *Ser drømmende ut i lufta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde lurt fælt om noen foreldre i barnehagen hadde spurt om min sønn kunne vært brudesvenn ja.... skulle kjent vedkommende godt før jeg hadde sagt ja iallefall :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudepikekjoler er utrolig søte, men det er vel viktigere å ha brudepiker/svenner dere har et nært forhold til?

Hos oss er det gutter over hele fjøla: vi har to gutter, jeg er filletante til to gutter, har en halvbror på 9. De fleste veninnene min har ikke fått barn ennå, men de to som har fått det, har gutter (og nå er det ei venninne til som er gravid som fordømrede meg også fikk beskjed på ultralyd om at hun venter en gutt).

Men jeg ville aldri i verden lånt inn noen mer "perifere" barn bare for å få brudepiker i bryllupet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noen søskenbarn som kan brukes? eller barn av søskenbarn?

Hvis jeg skulle hatt noen andre enn barn i familien tror jeg i så fall at det måtte blitt gode venner av egne barn (om jeg hadde hatt noen) eller noen barn jeg på en eller annen måte hadde et forhold til. Ikke bare noen helt tilfeldige....

Men det er selvsagt opp til deg - hvor lyst du har på brudepiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen barn i familie/vennekretsen?

Hadde det ikke vært for at min tilkommende har en nevø og niese så hadde vi ikke kommet til å hatt brudebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...