AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hei! Jeg dreiv på med en fyr en stund, og jeg hadde fått vite at han forelska seg lett i andre og ble lei av jenter svært fort, han prøvde selvsagt å overbevise meg om at han ikke var sånn. Jeg sliter med å binde meg fra før av, også da jeg hadde tenkt å bli sammen med han, hadde han blitt sammen med en annen, forholdet deres varte i et par dager og så kom han til meg igjen og prøvde å si at han bare var sammen med henne fordi han syntes synd i henne og mye bullshit. Jeg var fortsatt veldig usikker på han, så ble vi veldig gode venner i et par uker og sånn helt ut av det blå begynte han å ignorere meg sykt. Vel jeg vet ikke hva mer jeg skulle sagt men her var det. Anonym poster: bc5ffb7f3f9460ae8bb778a9b44ca48b
Guybrush Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Ikke verdt å bruke tid på - tror du vet det selv også. Du får slette de siste tankene som av en eller annen grunn gjør deg tiltrukket av denne idioten 1
Steinar40 Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Et typisk surrehue. Best å holde lengst mulig avstand. 1
RoH Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Blir man veldig gode venner på et par uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå