Gå til innhold

Kontormedarbeider/resepsjonist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år hatt veldig tøffe jobber som har krevd meg med hud og hår. Dette har ført til at jeg har blitt utbrent og nå har vært ute av arbeidslivet en periode. Jeg er endelig på bedringens vei og begynner å se meg om etter ny jobb. Å gå tilbake til rotteracet er uaktuelt, det tåler jeg ikke lenger. Så nå tenker jeg meg noe sånt som resepsjonist/kontormedarbeider uten behov for spesialutdanning (altså at jeg kan gjøre vanlig forefallende arbeid, som fakturering, arkivering, bestille varer osv som alle kan lære raskt, men ikke regnskap/økonomi som krever utdanning). Jeg har erfaring fra slikt arbeid fra tidligere og vet at en slik jobb fungerer greit for meg når jeg er frisk.

Men hva kan jeg egentlig forvente av lønn i en sånn type jobb? Jeg skjønner jo at lønna blir mye lavere enn det jeg er vant til, men hvor lav? Og tas det i det hele tatt hensyn til utdanning og tidligere erfaring i slike jobber, eller er det sånn at siden jobben ikke krever utdanning så får man også null uttelling for utdanning?

Anonym poster: 991c3e7532c30d7b15b496cdbdcf45bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...