Gjest Swarovski Skrevet 4. september 2012 #81 Del Skrevet 4. september 2012 Er da mye kjekkere med en tvillingfødsel enn 2 fødseler på rad. Svisj, så er du ferdig :gjeiper: Og er dere uenige om navn, så er det jo bra med to stk. Så kan dere velge hvert deres navn. Selv om det ultimate ville selvsagt være å legge ut en poll her på KG, sånn at vi kan velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #82 Del Skrevet 4. september 2012 Er da mye kjekkere med en tvillingfødsel enn 2 fødseler på rad. Svisj, så er du ferdig :gjeiper: Og er dere uenige om navn, så er det jo bra med to stk. Så kan dere velge hvert deres navn. Selv om det ultimate ville selvsagt være å legge ut en poll her på KG, sånn at vi kan velge hahahaha ja poll på KG!! Der sa du det ;p og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. september 2012 #83 Del Skrevet 4. september 2012 Skjønner ikke hva der hahahaha ja poll på KG!! Der sa du det ;p og Skjønner ikke hva dere skal gjøre uten meg altså. Jeg må jo finne på alle de gode ideene for dere. Og dere som skal være så smarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #84 Del Skrevet 4. september 2012 Skjønner ikke hva der Skjønner ikke hva dere skal gjøre uten meg altså. Jeg må jo finne på alle de gode ideene for dere. Og dere som skal være så smarte haha vi er dumme og deilige vi skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. september 2012 #85 Del Skrevet 4. september 2012 haha vi er dumme og deilige vi skjønner du Dumme? Tvilsomt. Men dere er sikkert deilige. Egentlig burde dere jo legge ut superklissete romantiske bilder da. Det er jo tross alt en dagbok på nett. Og det kalles blogg, har jeg lært. Og blogger inneholder tonnevis av bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #86 Del Skrevet 4. september 2012 Dumme? Tvilsomt. Men dere er sikkert deilige. Egentlig burde dere jo legge ut superklissete romantiske bilder da. Det er jo tross alt en dagbok på nett. Og det kalles blogg, har jeg lært. Og blogger inneholder tonnevis av bilder kanskje til helga ;p haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. september 2012 #87 Del Skrevet 4. september 2012 kanskje til helga ;p haha Kanskje betyr ja. Så nå venter jeg spent på helga Og siden jeg har bursdag til helga, så kan det være gaven deres til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #88 Del Skrevet 4. september 2012 Kanskje betyr ja. Så nå venter jeg spent på helga Og siden jeg har bursdag til helga, så kan det være gaven deres til meg åååå hvor gammel blir duu ? *tidlig bursdagskleeem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. september 2012 #89 Del Skrevet 4. september 2012 åååå hvor gammel blir duu ? *tidlig bursdagskleeem* født på 70 tallet Og takk for klem, men du slipper ikke unna med bare en klem altså. Her skal man ha bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #90 Del Skrevet 4. september 2012 født på 70 tallet Og takk for klem, men du slipper ikke unna med bare en klem altså. Her skal man ha bilder hehehe ok ok bilde kommer ;p tihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 4. september 2012 Forfatter #91 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) . Endret 1. august 2022 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. september 2012 #92 Del Skrevet 4. september 2012 hehehe ok ok bilde kommer ;p tihi Alt man klarer å få til bare man maser lenge nok, og gir folk dårlig samvittighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 4. september 2012 Forfatter #93 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) . Endret 1. august 2022 av Guybrush 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #94 Del Skrevet 4. september 2012 Hahahaha, DER kom den vettu Selvsagt gjør du det baby, men ehhh.....*tenke*.....why take any chances ? hmmmpff.... du redda deg inn fint med det smiske -innslaget ditt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 4. september 2012 Forfatter #95 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) . Endret 1. august 2022 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #96 Del Skrevet 4. september 2012 neste dag i føljetongen: "søte og morsomme grunner til hvorfor Wednesday er flottest på jord": Hun har like vansker med å si hadet på telefonen og legge på som meg aaaaaawww baby hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 5. september 2012 #97 Del Skrevet 5. september 2012 klem til gutten min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 14. september 2012 Forfatter #98 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) . Endret 1. august 2022 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. september 2012 #99 Del Skrevet 14. september 2012 aaaaaaaaaawwww du er så gooooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 17. september 2012 Forfatter #100 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) . Endret 1. august 2022 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå