Nigella Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 Var og prøvde DEN lekre jakka igår. Lysebrun, semsket skinn, figursydd (nærmest "chanel-form"), "usynlige hekter" istedenfor knapper... Sikle, sikle..... Skikkelig fin forfra og fra siden, men så satt den liksom ikke helt pent over ryggen... :-? Tok meg selv i å tenke at hvis jeg går ned 2-3 kg, så sitter jakka som ett skudd... Egentlig er jeg total motstander av at klesindustrien skal diktere hvilke klær jeg skal passe inn i, men så var det denne jakka, da..... Det endte med at jeg tok til fornuften og gikk uten å kjøpe jakka. Har du kjøpt klær du egentlig ikke passer for å "krympe" deg inn i?
Gjest Madam Felle Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Nei, for da hadde de bare blitt liggende i skapet, og det kaller jeg sløsing med penger.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Hvor så du den jakka???? Var den dyr??? Har flere gange kjøpt klær jeg skal slanke meg inn i og endt opp med å gi det til lillesøster...
Felicia Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har kjøpt en dødslekker jakke som jeg skulle slanke meg inn i. Jeg var student og hadde langt fra god råd, men dette var en usedvanlig lekker jakke og jeg så for meg et langt og lykkelig liv i den, så verden kolapset for meg da de ikke hadde den i min størrelse... Brukte 1800 kroner på faenskapet. Har jeg noen ganger brukt jakken? Nei. Har jeg noen ganger klart å slanke meg inn i den? Nei. Faen. Dødslekker jakke. Ennå. 6 år etter at jeg kjøpte den.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Kjøp heller litt større og voks inn i den......
Nigella Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2004 Hvor så du den jakka???? Var den dyr??? Har flere gange kjøpt klær jeg skal slanke meg inn i og endt opp med å gi det til lillesøster... Lokal sjappe her jeg bor. Butikken fører mye klær i merker som "In wear", B-Young og Sand. Husker ikke merket på jakka. Prisen var kr 600,- og det synes jeg er råbillig. Mulig det bare var en etterligning på semsket skinn. Så ikke så nøye på det, var altfor oppslukt av eget speilbilde. Husker at storesøstra til ei ungdomsskolevenninde gjorde slike innkjøp hele tiden. Hun hadde en garderobe som var hinnsides våre drømmer, i vår størrelse, og 2 størrelser for liten til seg selv! Men ikke pokker om det var mulig å låne så mye som en sokk! "Nei, for jeg skal slanke meg inn i den!" var omkvedet hver gang vi smiskende forsøkte å få lånt noen av skattene. Tror ikke noen av de klærne noensinne ble brukt.
Cola Girl Skrevet 20. februar 2004 #7 Skrevet 20. februar 2004 Ja, jeg har masse klær i skapet som jeg en eller annen gang har ment at jeg skal slanke meg inn i. Noen gang kommer jeg meg inn i dem men som oftest ikke (har masse ikke'er liggende i skapet :oops: )
April Skrevet 20. februar 2004 #8 Skrevet 20. februar 2004 Ja, det har jeg! :oops: Men mange plagg rikere og utrolig mye penger fattigere har jeg endelig lært!!!
Saga Skrevet 20. februar 2004 #9 Skrevet 20. februar 2004 Såklart. Alt jeg bestilte fra Ellos i forrige mnd er slike klær :oops:
Gjest Katarine Skrevet 20. februar 2004 #12 Skrevet 20. februar 2004 Ja... og det funket selvsagt ikke. :oops:
Gjest 3llie Skrevet 20. februar 2004 #14 Skrevet 20. februar 2004 Har aldri kjøpt klær som har vært for smått FORDI jeg har planer om å slanke meg, men jeg har kjøpt fler bukser som har vært for små over magen og likevel kjøpt den fordi den satt så innmari bra over rumpa. :oops:
Gjest anneline Skrevet 20. februar 2004 #15 Skrevet 20. februar 2004 Jeg får masse tøft hos en venninne som alltid en plan om å slanke seg inn i klær. Det fungerer selvfølgelig aldri. En skrekkelig dyr bukse måtte jeg love å gi tilbake hvis hun klarte å slanke seg inn i den en gang i fremtiden Blingse på størrelsen og sånt er mer i min gate, dvs at det ikke er alltid jeg prøver så nøye. Er jo alltids noen som blir glade.
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2004 #16 Skrevet 20. februar 2004 Jepp! Mer enn en gang! Det funker aldri. Men nå har jeg aldri tenkt på to-tre kilo da - hadde ikke gjort så stort utslag i hvert fall ike for en jakke...
Maetzii Skrevet 20. februar 2004 #17 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har nesten ikke annet 90% av buksene mine enten er eller har vært slanke-seg-inn-i prosjekter... Det samme gjelder en god del av kjolene, enkelte skjorter, endel skjørt og shortser... Pluss at jeg har mange små, korte, trange, ettersittende, gjennomsiktige osv topper som krever en slank mage for å se fine ut... :oops: Men så må det sies at mesteparten av klærne mine er kjøpt på enten loppemarkeder eller bruktbutikker da. Litt er arvet, litt er ting som jeg innbilte meg at skulle være stort nok da det ble bestilt fra Ellos/H&M/andre postordrefirmaer. Tror det bare er et par ganger jeg har kjøpt for små klær i ordentlige butikker, og da har de aldri vært mye for små - ikke mer enn at det manglet en cm på å få dem igjen i livet iallefall *prøve å unnskylde seg* Tror jeg har noen plagg liggende som passer til enhver størrelse mellom 40 og 80 kg, akkurat nå veier jeg litt over 60 (og ja, jeg slanker meg!)
Saga Skrevet 20. februar 2004 #18 Skrevet 20. februar 2004 Jeg skulle ønske jeg klarte å være mer realistisk, men jeg tenker konstant over hva jeg spiser mht buksene som ikke er åpnet som ligger i skapet
Gjest sexysadie Skrevet 20. februar 2004 #19 Skrevet 20. februar 2004 Ja, kjøpte nydelig bukse for en stund siden men jeg må slanke meg fem kilo for å komme inn i.
Saga Skrevet 20. februar 2004 #20 Skrevet 20. februar 2004 Selg den heller og kjøp deg iskrem med pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå