AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Del Skrevet 3. september 2012 Noen som har prøvd å handle fra outnorth.no? Er det en god og trygg side å handle fra? Ser det er mye svenske kommentarer der..det blir ikke plutselig noe toll-tull hvis jeg bestiller derifra? Altså at jeg plutselig må betale toll for varene? Anonym poster: abd3b11c28ffe0a763cb50b080d4c4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 3. september 2012 #2 Del Skrevet 3. september 2012 Du skal ikke få noe momskrav, nei. De er et norskregistrert utenlandsk foretak som også er registrert i merverdiavgiftsregisteret. Jeg kjenner ikke til denne nettbutikken spesielt, men det er ikke noe ved siden som tilsier at den skulle være utrygg å handle med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #3 Del Skrevet 4. september 2012 Tusen takk for svar! Syns også den såg ok ut, men måtte forsikre meg Er alltid liiitt skeptisk til sider jeg ikke har hørt om før Anonym poster: abd3b11c28ffe0a763cb50b080d4c4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #4 Del Skrevet 8. september 2012 Bare for å oppdatere: Har fått vara, det gikk kjempefort og ingenting snusk med denne sida Veldig fornøyd Anonym poster: abd3b11c28ffe0a763cb50b080d4c4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå