Gjest Vinga22 Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 Har vært sammen med kjæresten siden jeg var 14, var skikkelig guttejente da jeg var liten, og syntes alt romantisk var "æsj".. Nå som jeg begynner å bli voksen har jeg skiftet litt mening om det... Vil egentlig veldig gjerne ha det litt romantisk jeg; gjerne en koselig gave eller et lite smykke til bursdager/jul/valentinesday, gjerne bli bedt med på resurant, gjerne at han rydder huset og tenner lys og sånt bare for å glede meg om jeg kommer sent hjem... :oops: Men så har jeg altså vært ganske sterkt imot alt sånt i mange år, og han har alltid vært enig - og det er også mest behagelig for ham å slippe sånt, så når jeg kommer med små hint så skjønner ham dem bare ikke... Er jo litt frekt å forvente at han skal forandre oppførsel bare fordi jeg har endret meg også... Men noen tips om hva jeg bør gjøre for å få ham litt mer romantisk? Sånn vi har det nå sitter vi bare foran data/tv hver kveld, og de få gangene jeg får gaver er det husholdningsting.... (ikke at jeg har pleid å være så VELDIG mye bedre selv) Men jeg vil så gjerne forandre det, helst uten å måtte diskutere det noe særlig... Synes det er en flau ting å snakke om.
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Du kan jo begynne med å være romantisk selv! Han hadde helt sikkert satt pris på det! F.eks det du skrev om å komme hjem til ren leilighet fulle av tente stearinlys.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Hva med og rett og slett fortelle han at du har forandre syn på en del saker. Hvorfor hinte?
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Ja samme sier jeg. Etter noen år med erfaring, så er den beste at klarer man ikke å prate sammen, så går det på ræv. Synd, men desverre sant.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Forandringer starter hos en selv. Hvis du har blitt romantisk anlagt, så vis det tydelig med blomster, gaver, stearinlys etc. etc. Når/ hvis han reagerer på det, får du bare si det som det er at du har blitt en romantiker. Hint når sjeldent fram. SPEAK UP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå