Gå til innhold

Huff...

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie
Skrevet

Jeg er helt ny her, registrerte meg akkurat. Jeg bare trenger noe(n) å skrive til nå, for jeg er litt trist i dag. Noen som vil muntre meg opp?

Jeg ble nemlig "litt" (veldig for å være helt ærlig) skuffa i dag.. Jeg tok en graviditetstest, men jeg er ikke gravid. Har ikke egentlig planlagt eller prøvd, men både min sambo og jeg hadde mistanke. Men så var det ikke likevel. Min sambo gjorde seg ingenting av det, han mener det skjer tidsnok likevel. Men jeg måtte låse meg inn på badet og gråte en skvett... Så derfor er jeg trist.. Vet ikke riktig hvor jeg skal henvende meg.. Så da ble det her, i håp om å få noen nye bekjentskaper...

Noen som har oppmuntrende ord i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg sender deg en god klem...

Jeg hadde også store forhåpninger denne måneden.

Men jeg tror ikke det er noen sjans for det.

Og som om ikke det var nok så dumpet han meg for nøyaktig en uke siden i dag.

Så da er det vel likegreit at ikke det gikk, tenker jeg.

Så nå sitter jeg her i all min ensomhet og tenker på det livet jeg hadde håpet at skulle være på vei.

Vi hadde hele fremtiden planlagt, men nå er alt vekke.

Grunnet avstanden mellom oss så har det blitt så brått også, men gjerne like greit før jeg flyttet til han.

Men så er også avstanden også grunnen til at jeg ikke finner roen, og heller ikke kan se han i øynene og finne ut hva som egentlig har skjedd.

Jeg håper det går bedre for deg neste måned.

Det er bare å prøve videre.

Dette var kanskje ikke så oppmuntrende, men jeg måtte bare lette meg litt jeg også.

Jeg sender deg enda en god klem jeg...

så håper jeg virkelig at det går bedre neste måned.

Mange klemmer fra meg

Gjest Nathalie
Skrevet

Tusen takk for oppmuntende svar! Godt å høre at jeg ikke er alene med slike følelser!

Fikk vite for en liten sutnd siden at min sambo ble temmelig skuffa han også, så det var også godt å høre.. Da var han ikke så uanfektet av svaret på testen som jeg trodde. icon_smile.gif

Vi pratet akkurat på at vi kan jo prøve litt ekstra, men samtidig ikke tenke på det hele tiden!

Så nå ble alt så mye lysere, spesielt etter deres svar også...

SÅ TAKK!!!

Koz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...