Gå til innhold

Jeg vil se lysestakene dere brukte på festbordet. Trenger å bli inspirert :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, som overskriften sier. Jeg trenger inspirasjon til hvilke type lysestaker dere brukte/skal bruke under festmiddagen. Lave/høye, telysestaker eller lysfat? Jeg har egentlig sett for meg vanlig hvite kronelys selv i staker. Så noen søte, litt lavere staker i glass fra Nille. Blir det helt feil?

Anonym poster: cf9493866cc175ebf3884b896c18646f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å bruke norgesglass

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte rektangel vase fra Ikea som lysestake og blomstervase ( stod to og to sammen, en med pyntestener og kubbelys og en med steiner og blomster)

Skrevet

Vi hadde en gruppe med 3 telysestaker i forskjellige høyder midt på bordet. Men det er jo bare å prøve seg fram og se hva du syns selv er fint :)

Skrevet

Jeg synes det er fint med noen høye lysestaker plassert bortover, og så lavere kubbelys og telys innimellom :) Er irriterende om det blir for mye høye oppsatser.

Anonym poster: aade444203d514fc99ff84213b33226a

• Liker 2
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg tenker å bruke syltetøyglass med blonder og annen pynt på til både blomster og lys. Så da blir det vel stortsett kubbelys og slike te-lys som de selger på nille som brenner i 7 timer.

Hadde jeg ikke bestemt meg for dette ville jeg gått for høye gjenomsiktige lysestaker rundt om på bordene, Ikea har fine og billiger :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde små krystall-holdere til kubbelys... Har ikke bilde her, men var helt enkle, prismeslipte staker. Lysene gikk i samme farger som blomstene.

Skrevet

Vi hadde slike lysestaker på alle bordene :) Synes det ga et elegant og klassisk uttrykk! :)

Anonym poster: 8cdfe56d3301d055b7fd13b19f3677af

post-37809-0-12995600-1346869963_thumb.j

post-37809-0-75267800-1346870010_thumb.j

Skrevet

Vi hadde slike lysestaker på alle bordene :) Synes det ga et elegant og klassisk uttrykk! :)

Anonym poster: 8cdfe56d3301d055b7fd13b19f3677af

Nydelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...