Gå til innhold

Foto/video

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til et vakkert land snart, hvor vi skal filme diverse opplevelser. Trenger et videokamera som virkelig får med seg detaljer, god zoom, lett og er relativt enkelt. Ikke for dyrt eller.

Skal også kjøpe et kamera, enkelt og bra. Skal være en gave, så ikke for stiv pris her eller.

Anonym poster: 4aef155412a102f8a6332e9bf16847a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp et speilreflekskamera så får du to i ett. De har så sykt god filmkvalitet at mange tvserier og faktisk også hollywoodfilmer benytter de pga størrelsen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et speilrefleks man kan filme (hd) med. Jeg er SUPER FORNØYD! Det er et "billig" canon. Ikke billig, da... men det billigste som er. Kan ta alt fra nærbilder av edderkopper (der man faktisk ser hårene!!) til naturbilder, portretter og selvsagt film.

Det annbefales på det sterkeste :hoppendeglad:

Skrevet

Takk for tips, men har allerede speilrefleks (uten video) - så vil ha noe mindre.

Skrevet

Den er ikke lansert enda? Litt for stiv pris også. Ingen som kan si noe om typiske videokameraer som dette? http://cdon.no/elekt...3d_ih3-17124517 (eksempel)

Skrevet

Forvent kvalitet litt over de beste mobilkameraene. Problemet er at slike ble helt utdaterte den dagen små og store systemkamera fikk filmfunksjon. Sensorene er knøttsmå, dybdefølelsen laber, masse korning og kronglete å bruke. Jeg ville gått for et rimelig fjorårs systemkamera av mikrotype. Ca 2500-3000 kroner og skikkelig sensor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...