*Frida* Skrevet 4. september 2012 Forfatter #21 Skrevet 4. september 2012 Takk for tips, mykje nyttig her på kg ja!
csj061 Skrevet 5. september 2012 #22 Skrevet 5. september 2012 Første gang jeg hørte om dokurver var her på KG, da fnyste jeg virkelig av hvor teit det var! MEN så har jeg vært i ett par bryllup etterpå og virkelig sett nytteverdien av det, så lenge man ikke går over det top! Og kommer selv til å ha dette i mitt bryllup på lørdag, men da på en veldig billig måte. Enkelt og greit en billig lindex 5 pakning med strømpebukser i hudfarge, ibux, paracet, bind, tamponger, plaster, billig hårspray fra hm, en kam jeg aldri har brukt, og raidet eget skap etter ubrukte fliseklemmer, hårstrikker småklemmer osv. Kostet 150 kr for å kunne gi mine gjester ett "nødskrin!". Vet selv hvor ubehagelig det kan være i slik setting om man tilfeldigvis var meget uheldig (og distre, som jeg vet mange av mine venner er) og f eks glemt tamponger/bind. Resten er bare fordi jeg syns det er litt gøy å vise at jeg tenker på mine gjester.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #23 Skrevet 5. september 2012 Hva i alle dager er en dokurv?? Anonym poster: 094c897bd7963cd0a295b4bae53424fe
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #24 Skrevet 5. september 2012 Første gang jeg hørte om dokurver var her på KG, da fnyste jeg virkelig av hvor teit det var! MEN så har jeg vært i ett par bryllup etterpå og virkelig sett nytteverdien av det, så lenge man ikke går over det top! Og kommer selv til å ha dette i mitt bryllup på lørdag, men da på en veldig billig måte. Enkelt og greit en billig lindex 5 pakning med strømpebukser i hudfarge, ibux, paracet, bind, tamponger, plaster, billig hårspray fra hm, en kam jeg aldri har brukt, og raidet eget skap etter ubrukte fliseklemmer, hårstrikker småklemmer osv. Kostet 150 kr for å kunne gi mine gjester ett "nødskrin!". Vet selv hvor ubehagelig det kan være i slik setting om man tilfeldigvis var meget uheldig (og distre, som jeg vet mange av mine venner er) og f eks glemt tamponger/bind. Resten er bare fordi jeg syns det er litt gøy å vise at jeg tenker på mine gjester. Jeg fatter ikke greia med disse dokurvene. Er det ikke voksne folk som kommer? Og hvis noen har mensen har man vel med egne bind og tamponger. Å kjøpe dokurver i tilfelle EN gjest skulle få mensen akkurat den kvelden er jo teit. Jeg ville aldri ha brukt kam/børste og felles sminke heller. Merkelig greier. Den dokurven må være en bridezillas forlengelse av egne bekymringer. For gjestene er et bryllup en "vanlig fest" og er som regel ikke så hysteriske på å glemme noe som enkelte bruder ser ut til å være. Anonym poster: 4463581a6922b98d299cbf93ed860ae3
CathFoto Skrevet 5. september 2012 #25 Skrevet 5. september 2012 Jeg synes en enkel dokurv kan være topp, har opplevd å glemme både Håndkrem og hodepinetabletter, og da hatt behov for det. Og jeg er nok ikke den eneste som glemmer småtteri. Har lest flere steder at det har gått mye gnagesårplaster, hodepinetabletter og Håndkrem, så noen gjester setter nok pris på det. Forskjellen på bryllup og en vanlig fest er at en vanlig fest ofte foregår hjemme hos folk, og da har folk sånt om det skulle være behov. Skjønner ikke hvorfor dokurv=bridezilla. Nødvendig med dokurv? Nei. Kan det være hyggelig med et lite nødlager? Ja. Men det trenger ikke ta helt av med sminke, kondomer osv.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #26 Skrevet 5. september 2012 Nå tenkte jeg på liknende selskaper som feires på samme måte som bryllup (runde år osv). Ikke på fester hjemme hos folk Anonym poster: 4463581a6922b98d299cbf93ed860ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå