AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Traff en mann en gang og vi fikk veldig bra kontakt. Vi datet, haddegod sex, mye til felles. Vi bor noen timer fra hverandre, men holdt jevnlig og god kontakt. Det rare er at det var han som var mest pågående,ga uttrykk for følelser osv. Så kommer det som er rart, plutselig hører jeg ingenting fra ham, svarer ikke på tlf eller sms, eller noe. Etter to uker begynte jeg å ta poenget, han var vel ferdig med meg. Etter fire uker var jeg overbevist. Etter fem uker tar han plutselig kontakt og forteller om hvor mye det var å gjøre på jobb, at det var travelt osv osv,.... Jeg forklarte at slikt vil jeg ikke finne meg i, han må da kunne gi livstegn fra seg. Det var han enig i. Men det skjer flere og flere ganger, han svarer ikke på ukesvis. nå i det siste gikk det 3uker uten en lyd, og jeg sendte sms om at dette går ikke, dessverre. Alltid tidligere har han blitt nesten desperat og lei seg når jeg prøvde å dumpe ham, pga disse stillepwriodene,og han sier han er forelsket i meg, at vi må prøve igjen, at det ikke skal skje mer osv. Som sagt sendte jeg en sms og sa at nå får det være nok. To uker senere får jeg til svar "jeg ble frastjålet mobilen, hvordan går det med deg?" og da hadde vi ikke snakket sammen på godt over en måned.... Har enda ikke svart ham, jeg tror ikke på ham når han sier at jeg er så viktig for ham, hans handlinger viser jo at han ikke bryr seg med å holde jevn kontakt en gang... Hva tenker dere?<br /><br /> Anonym poster: 2bed29681c40905e1d17d2e1cc3d8155
Gjest barista Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg tenker at du høres ut som om du har selv kommet frem til at nok er nok, og du ønsker bare en bekreftelse på at du gjør det riktige. Jeg har all forståelse for at en kan miste en mobiltelefon, ha mye på jobb ++ men ærlig talt, når det blir en vane ringer det ei varsel klokke. Han eier, etter min mening, ikke respekt for deg, og din tid. Eneste måten du får han til å kutte ut, er å gjøre dine trussler til realitet. Du truer gang på gang at nok er nok, men du går tilbake på det. Han vet det - og utnytter det. 2
Jenna Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Virker litt som han hoder deg på gres. Han tenker vel at det kan være greit å ha en backup. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Ja, jeg har bestemt meg for at jeg ikke orker mer, rett i det, bekreftelsen på at det er rett gjort vil jeg også ha. Jeg har også forståelse for travle tider, jobb, mistet mobil,personlige kriser osv, men at han ikke tar kontakt på 1-2måneder, det går ikke. Det er respektløst å la meg sitte der og lure på hva sommar skjedd. Jeg har forklart ham nøye at dette går ikke, vi må holde litt jevn kontakt osv. Jeg har gitt opp nå, jeg kommer ikke til å svare merk det hele tatt.<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Beklager rare ord som ikke gir mening, autocorrect... Ts.<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a
Wildy Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 For å tenke litt praktisk da... OM han virkelig hadde mistet telefonen så går det ann å: låne en telefon Sende mail FB Stikke innom Kjøpe ny telefon ......... Han regner deg neppe som partnermateriale, men du er sikkert grei å ha når han kjeder seg. Det er IKKE greit å bare bli "stille", og i hvertfall ikke gjentatte ganger. Hadde ikke svart han, han er ikke verdt å bruke en tekstmelding på. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Ja, jeg tror at jeg er den eneste han ikke kontaktet via de alternativene nevnt over her,jeg fikk ikke ute noe før han hadde fått fikset seg ny telefon han. Jeg nekter å tro at han var uten kontakt med omverden pgatelefonenvar borte, det var bok meg det ikke hastet med å informere.....<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a
Steinar40 Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Mye mulig han egentlig holder på med et annet damemenneske. Men at du (og gudene vet hvor mange andre) er backup hvis det skulle skite seg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Trist tanke, men ikke så usannsynlig egentlig..<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a
Steinar40 Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Trist tanke, men ikke så usannsynlig egentlig..<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a Nei, det finnes tydeligvis så mange folk (av begge kjønn) som ikke har respekt for andre at man kan bli mørkredd av mindre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Han har jo allerede vist hvor lite respekt han har ellers, så hva skulle hindre ham i å ha flere, og meg som sikkerhet.<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a 1
PrimoFanten Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Traff en mann en gang og vi fikk veldig bra kontakt. Vi datet, haddegod sex, mye til felles. Vi bor noen timer fra hverandre, men holdt jevnlig og god kontakt. Det rare er at det var han som var mest pågående,ga uttrykk for følelser osv. Så kommer det som er rart, plutselig hører jeg ingenting fra ham, svarer ikke på tlf eller sms, eller noe. Etter to uker begynte jeg å ta poenget, han var vel ferdig med meg. Etter fire uker var jeg overbevist. Etter fem uker tar han plutselig kontakt og forteller om hvor mye det var å gjøre på jobb, at det var travelt osv osv,.... Jeg forklarte at slikt vil jeg ikke finne meg i, han må da kunne gi livstegn fra seg. Det var han enig i. Men det skjer flere og flere ganger, han svarer ikke på ukesvis. nå i det siste gikk det 3uker uten en lyd, og jeg sendte sms om at dette går ikke, dessverre. Alltid tidligere har han blitt nesten desperat og lei seg når jeg prøvde å dumpe ham, pga disse stillepwriodene,og han sier han er forelsket i meg, at vi må prøve igjen, at det ikke skal skje mer osv. Som sagt sendte jeg en sms og sa at nå får det være nok. To uker senere får jeg til svar "jeg ble frastjålet mobilen, hvordan går det med deg?" og da hadde vi ikke snakket sammen på godt over en måned.... Har enda ikke svart ham, jeg tror ikke på ham når han sier at jeg er så viktig for ham, hans handlinger viser jo at han ikke bryr seg med å holde jevn kontakt en gang... Hva tenker dere?<br /><br /> Anonym poster: 2bed29681c40905e1d17d2e1cc3d8155 Litt morsomt "ble frastjålet mobilen" ..fornærmelse å virkelig tro at vedkommende (deg atlså) skal ta den for god fisk sånn helt uten videre. Har utallige tekniske muligheter å kontakte hverandre på 24/7 i den verdenen vi lever i. Hvis all tid dere tilbringer sammen ikke knytter sterkere bånd enn som så ...så ser jeg ikke poenget. Du utfyller sansynligvis en rolle/behov for han når han selv ønsker det. Intet annet.... Slik oppførsel er særdeles avslørende hva empaitiske kvailiteter angår fra hans side da. En ting er å si seg enig i mye, en helt annen ting er å vise gjennom handling at en har skjønt det. En annen side av saken er jo den at om fyren ikke vet at "dette blir feil" sånn i utgangspunktet så blir det meningsløst å fortsette. Enten så er fyren såpass begrensa på det empatiske planet at han ikke evner å se hvordan dette blir tolket fra din side. Ellers så gjør han det men egoismen og likegyldigheten til ditt følelsesliv er for dominerende. Om det er det ene eller andre spiller i grunnen ikke så stor rolle, det må være en befrielse å kutte tvert av. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 Ja nå er jeg temmelig lei, og det er fint å få bekreftelse fra dere på at jeg gjør det rette, for meg selv i allefall.<br /><br /> Anonym poster: 7028584c890e3f57e401da81a3fa113a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå