Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #21 Del Skrevet 3. september 2012 Hvilket firma brukte du? Så jeg vet hva jeg skal holde meg unna Prøvde å finne de på google nå, men jeg husker rett og slett ikke hvilket det var. Rentokil høres mest kjent ut, men nå vil jeg ikke svarteliste noen uskyldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, håper jo på at det bare er et dyr som ligner. Skapningen er sperret inni et glass på kjøkkenet, så jeg har fått studert det ganske nøye. Å det er dessverre identisk med bildene av veggedyr som jeg fant på nettet Så ja, jeg er ganske stresset nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #23 Del Skrevet 3. september 2012 Huff, skjønner det :/ Jeg blir helt hysterisk bare jeg våkner med noe som ikke engang likner et veggedyrbitt, så jeg dømmer deg ikke i det hele tatt. Om du er heldig så kanskje det ikke er dine veggedyr, men naboens, og at det med syden bare var en tilfeldighet. Så er det ikke du som står ansvarlig. Da tror jeg det er han som eier blokka som må sørge for leiligheten din >=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #24 Del Skrevet 3. september 2012 Men bare stålsett deg og prøv å ikke stresse deg opp alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #25 Del Skrevet 3. september 2012 Veggdyr er nok ikke gøy! Leste noe om at man kan bruke frysespray på dem, om det ikke er så mye av dem? Å kjøle eller varme rom(ene) der de lever vil også ta kverken på dem, men det skal endel til (-18 eller +50 grader er rimelig heftig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #26 Del Skrevet 3. september 2012 Nå er jeg så spent på hvordan det gikk med deg? Har du fått sjekket sengen og slikt? :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 3. september 2012 Nå er jeg så spent på hvordan det gikk med deg? Har du fått sjekket sengen og slikt? :s Ja, jeg har fått sjekket sengen, men fant absolutt ingenting. Men kanskje det bare er på et så tidlig stadie at det ikke er noen synlige tegn? Jeg kommer iallefall til å ligge lys våken i natt for å se om det dukker ut noe bedbugs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #28 Del Skrevet 3. september 2012 So far so good, iallefall Men om du ikke har fått noen bitt enda, og det ikke var noen ting i madrassen hele to mnd etter dere var i syden, så synes jeg du skal sove godt i natt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 3. september 2012 Men det lignet jo noe forferdelig. Lurer på hva det kan være da? Å det er jo gratis å få et skadedyrfirma til å komme å se? Hadde kanskje ikke vært så dumt å benytte seg av det De vet vel litt bedre hva de skal se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #30 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, om det er gratis er det vel bare å invitere dem med én gang du ha mulighet, så slipper du å ligge og vente på at de kanskje viser seg. Det er utrolig slitsomt psykisk iallefall. Nei, få de til å ta en sjekk du Og lettere å bli kvitt dem tidligst mulig så de ikke blir flere. Men som sagt, synes det virker rart at de ikke har lagt igjen noen merker noen steder etter to mnd, burde iallefall vært litt eskrementer. Tror du kan slappe av jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 3. september 2012 Kan jo være at de nettopp har kommet seg inn hit fra en nabo. Så for nattesøvnens del så kommer jeg nok til å kontakte et firma. Slappe av er ikke så enkelt akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #32 Del Skrevet 3. september 2012 Så du er 100% sikker på at dyret du har ser ut som denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #33 Del Skrevet 3. september 2012 Så du er 100% sikker på at dyret du har ser ut som denne? haha oj det ble feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #34 Del Skrevet 3. september 2012 http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5568&MainArea_5661=5568:0:15,3385:1:0:0:::0:0&MainLeft_5568=5544:59118::1:5570:12:::0:0 Denne... Kan også være en idé å se om det kommer blod ut av den om du stikker den eller noe, selv om dette er ekkelt :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 3. september 2012 Ikke 100 % sikker, men 98% kan jeg vel si. Det dumme dyret klarte å stikke av før jeg fikk tatt livet av det. Så fikk ikke studert det såååå nøye som jeg skulle ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #36 Del Skrevet 3. september 2012 Men du husker at det var rødt/orange som dette? Ofte så blir man så redd at hjernen bare tenker på de tingene som er likt, men ikke alle de tingene som faktisk ikke er til å sammenlikne. Så vi kan jo håpe på at du kanskje tror den liknet bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 3. september 2012 Rødbrun vil jeg si. Hodet og bena var røde/oransje og resten brunt. Ja, jeg krysser virkelig fingrene for at det er noe annet. Jeg har iallefall lært en lekse nå. Å det er å sjekke hotellrom/hytter før jeg legger meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #38 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, viktig å sjekke godt først! Men for å prøve å hjelpe deg til å få litt søvn i natt: Om det er slik at du har vært så uheldig at du har fått veggedyr, noe jeg egentlig ikke tror, så kommer de jo mest sannsynlig ikke til å komme fram i natt når de ikke har gjort det på to mnd. Er jo merkelig at de skal velge akkurat i dag, dessuten er det INGEN tegn til dem i senga di, og det er absolutt der de befinner seg om du har noen. Etter to mnd er det lite sannsynlig at de er andre steder men ikke i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisad Skrevet 3. september 2012 Forfatter #39 Del Skrevet 3. september 2012 Takk for beroligende ord Men jeg tenker jo selvfølgelig at jeg ikke har sett godt nok etter i sengen, eller rett og slett ikke helt vet hva jeg skal se etter, selv om jeg har fått tips og lest MYE om dette idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funday Skrevet 3. september 2012 #40 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, jeg vet selv hvor vanskelig det er å sove når det er slik, utrolig frustrerende. Ligger og kjenner etter alle mulige bevegelser på huden... Men en ting er kjekt å vite da, de kommer så godt som aldri frem før etter du har ligget og sovet rolig i noen timer, så den kriblingen du kanskje kjenner, er inbildning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå