Trolll Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hei! Jeg er ganske desperat etter en enkel, fin, fotsid selskapskjole. Er det noen som har noen tips til hvor i Trondheim jeg kan finne dette? Har vært på Agape, men der synes jeg ting ble litt for prinsesseaktig dessverre. Dersom noen har noen konkrete tips til fine kjoler som man trygt kan kjøpe på nett så tar jeg gjerne i mot det også !
Gjest Tekola Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Du har jo den kjolebutikken som ligger ved Burger King i Olav Trygvasonsgate? På skrå for Agape, mot Møllenberg, om du skjønner? Og så har de jo selskapskjoler i flere av brudesalongene også, Tessem, for eksempel? Ellers har jeg selv god erfaring med Torunns Drømmekjoler!
Gjest Gaby Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Du har jo den kjolebutikken som ligger ved Burger King i Olav Trygvasonsgate? Zentrum heter den ikke la deg skremme av kjerringklærne de har i utstillingsvinduene, de har mange fine selskapskjoler i tillegg til de andre klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå