Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Rett og slett fordi jeg er litt mer storkar enn Yme! Samme regler. Kjør!
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Well, hello handsome Hei hei
Hoppsideisann Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 God Morgen! Hvis du har så mye penger å kaste rundt deg med; hvorfor ikke donere dem til noen som så sårt trenger dem...? =) Kunne godt tenkt meg 10000spenn, men er alltids noen som trenger dem mere enn meg. 5
Gjest annemor30 Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 God Morgen! Hvis du har så mye penger å kaste rundt deg med; hvorfor ikke donere dem til noen som så sårt trenger dem...? =) Kunne godt tenkt meg 10000spenn, men er alltids noen som trenger dem mere enn meg. Enig, ikke det.. jeg skal da få brukt de jeg;) 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 God Morgen! Hvis du har så mye penger å kaste rundt deg med; hvorfor ikke donere dem til noen som så sårt trenger dem...? =) Kunne godt tenkt meg 10000spenn, men er alltids noen som trenger dem mere enn meg. Kan vel hende det er noen her som sårt trenger dem? Da er det opp til dere å la den som mest sårt trenger dem få det siste ordet. La oss kalle det et sosialt eksperiment
Hoppsideisann Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Enig, ikke det.. jeg skal da få brukt de jeg;) Hah =P Akkurat det tviler jeg ikke på. Kunne alltids ha svidd dem av selv, på noe fornuftig
Hoppsideisann Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Kan vel hende det er noen her som sårt trenger dem? Da er det opp til dere å la den som mest sårt trenger dem få det siste ordet. La oss kalle det et sosialt eksperiment Hmm, joda... Får håpe alle som virkelig trenger dem er ærlige da
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Hah =P Akkurat det tviler jeg ikke på. Kunne alltids ha svidd dem av selv, på noe fornuftig Nei, nå har du sagt det med donasjon. Dersom du vinner, så donerer jeg pengene til leger uten grenser, i fra deg
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Hmm, joda... Får håpe alle som virkelig trenger dem er ærlige da Ærlig eller flink til å juge. Begge deler belønnes med 10,000 kroner
Gjest Lille-pus Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 (endret) Nå tar jeg ikke slike innlegg så seriøst at det gjør noe... Men, en organisasjon på sørvestlandet, en som hjelper dyr, blir kastet på hodet ut fra det stedet de har holdt hus. Alle monner ville dra i positiv retning, og det ville være ca 150 mishandlede og dumpede kjæledyr (kaniner, fugler og katter) som fikk et litt større håp om et bedre liv. Edit: Hele beløpet vil være til fradrag på skatten, - sånn til informasjon og som "agn på kroken" her nå For hvor skal de være når alle fosterhjem er fulle og de kastes på gata - en gang til ? Skulle du være ved dine fulle 5 og du ikke tuller, så finnes PM. Lille-pus deler hus med 2 som ikke hadde hatt en sjanse i havet uten en slik organisasjon. Endret 3. september 2012 av Lille-pus 1
Gjest Druer Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 Hvis du virkelig har 10000 å gi bort så syns jeg du skal gi de til noen av de som søker arbeid her i landet som kommer fra ett av de kriserammede landene i Sør Europa.
Gjest annemor30 Skrevet 3. september 2012 #14 Skrevet 3. september 2012 Var jeg sist vile pengene gått uavkortet til AHUS barneavdelingen
Pyntestøv Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Nå tar jeg ikke slike innlegg så seriøst at det gjør noe... Men, en organisasjon på sørvestlandet, en som hjelper dyr, blir kastet på hodet ut fra det stedet de har holdt hus. Alle monner ville dra i positiv retning, og det ville være ca 150 mishandlede og dumpede kjæledyr (kaniner, fugler og katter) som fikk et litt større håp om et bedre liv. Edit: Hele beløpet vil være til fradrag på skatten, - sånn til informasjon og som "agn på kroken" her nå For hvor skal de være når alle fosterhjem er fulle og de kastes på gata - en gang til ? Skulle du være ved dine fulle 5 og du ikke tuller, så finnes PM. Lille-pus deler hus med 2 som ikke hadde hatt en sjanse i havet uten en slik organisasjon. Hva heter stedet? Lag en facebookgruppe. Jeg ville ha overført penger til et sånt formål. Har selv hund og får så vondt for alle de dyrene som lider under dårlige forhold. 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Nei nei..slutt folkens. Herregud for en dårlig ide dette var. Blir kvalm. Jeg angrer! Steng tråden, så skal jeg donere 10,000 til noe veledig. Dette ble alt for brave-new-world-aktig/reality-aktig.
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #17 Skrevet 3. september 2012 (endret) God Morgen! Hvis du har så mye penger å kaste rundt deg med; hvorfor ikke donere dem til noen som så sårt trenger dem...? =) Kunne godt tenkt meg 10000spenn, men er alltids noen som trenger dem mere enn meg. Jeg er av den bestemte mening at de 10.000 er materialisert som IOU's, inspirert av filmen Dum og Dummere. Nei nei..slutt folkens. Herregud for en dårlig ide dette var. Blir kvalm. Jeg angrer! Steng tråden, så skal jeg donere 10,000 til noe veledig. Dette ble alt for brave-new-world-aktig/reality-aktig. Pyse! Endret 3. september 2012 av Lutetium 71
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2012 #18 Skrevet 3. september 2012 Gi dem til Leger uten grenser
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #20 Skrevet 3. september 2012 Gi dem til meg for faen!... Flytt deg a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå