Gå til innhold

Spørsmål fra en mann om bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har noen bikinier knyttebånd på trusa? Det er jo like enkelt å kle på seg en vanlig truse uten knyttebånd?

Anonym poster: bf3b6a6f0644b13823401d2fc66959dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på

og det er lettere å ta på en vanlig truse

Skrevet

Ingen bruker knyttebånd på truse. Det er til pynt, selv om det fungerer. Man tar bikiniunderdel av og på som vannlige truser.

• Liker 2
Skrevet

Det er så sånne som meg kan gå rundt på beachen og nappe av fremmede kvinner underbuksa ;)

• Liker 3
Gjest Memories
Skrevet

Slike tråder er jo kjempe praktiske. Man slipper å prøve trusa/underdelen på, for man vet at man kan justere trådene slik at den passer omtrent uansett. ;)

• Liker 2
Skrevet

Vanlige truser gir meg mer lovehandles enn de med knytting. :gjeiper:

Anonym poster: 94ad340328aea6a5a0bed0367d77642e

• Liker 4
Gjest glædelig
Skrevet

Jeg synes truser med knyting er utrolig behagelig. Jeg har brede hofter og føler meg derfor ikke vel i vanlig truse. De med knyting kan jeg justere etter min fasong :) Hore? Nei.

• Liker 1
Skrevet

Justering, altså. Takk for svar!

ts

Skrevet

Ingen bruker knyttebånd på truse. Det er til pynt, selv om det fungerer. Man tar bikiniunderdel av og på som vannlige truser.

Jeg bruker dem, hele tiden.

Hver gang jeg har badet skifter jeg bikini, det er så ubehagelig å gå rundt med våt bikini. Har man knytting på trusa kan man skifte til tørr bikini uten å dekke seg til, da er det bare å ta på seg ny underdel, knyte av den gamle, og dra den ut på siden.

Skrevet

Tråden er ryddet for personhets og avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Jeg bruker dem, hele tiden.

Hver gang jeg har badet skifter jeg bikini, det er så ubehagelig å gå rundt med våt bikini. Har man knytting på trusa kan man skifte til tørr bikini uten å dekke seg til, da er det bare å ta på seg ny underdel, knyte av den gamle, og dra den ut på siden.

Så, du tar nye tørre truser oppå de våte mens du skifter? For meg så er det ingen problem med å ha et håndkle rundt hoftene mens jeg skifter. Evt. gå på skifterommet. Men jeg forstår hva du mener. Det er vel flere lure måter å bruke knyttebånd på.

Skrevet

Hmmm det lurer jeg også på .. mye rart man kan lure på ja..

Anonym poster: b6983183e4eae576d2a2ae82c5841214

Skrevet

Jeg har aldri brukt det selv, men det med justering er jo veldig lurt. Jeg er tynn med liten rumpe, men ser fremdeles utrolig stygg ut bakfra hvis jeg har en for trang bikinitruse på meg. Rumper som er normalt pene i trange bukser blir ikke like pene i ei trang bikinitruse som gnager seg inn midt på rumpa og skaper bulker her og der.

Anonym poster: fe5b10a48295aede714f13f48aefdc75

Skrevet

Så, du tar nye tørre truser oppå de våte mens du skifter? For meg så er det ingen problem med å ha et håndkle rundt hoftene mens jeg skifter. Evt. gå på skifterommet. Men jeg forstår hva du mener. Det er vel flere lure måter å bruke knyttebånd på.

De tørre trusene rekker ikke å bli våte på den korte tiden det tar å få av trusen under.

Trusetrikset fungerer forresten også fint med vanlige truser. Ta på ny bikinitruse over den våte, ta tak i ene siden av den våte bikinitrusen og dra den nedover låret, få foten ut av den, og så ta tak i andre hoftesiden av trusen og dra den helt av der. Knotete forklart, men jeg regner med at det ikke tar så mange forsøk før folk forstår hvordan det fungerer.

Skrevet

Melder meg inn her jeg.

På sånne "fashionbilder" av strømper, har ofte damene ingenting på på overkroppen. Hva er greia? Fokusere på strømpene?

Skrevet

Melder meg inn her igjen skulle det stå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...