Theya Skrevet 3. september 2012 #1 Del Skrevet 3. september 2012 Aner ikke hvilken overskrift eller under hvilket forum dette passet best, så prøver her jeg Skal kjøpe en havkajakk til min kjære, i kombinert jul og bursdags gave. Skal gi den til han på julaften, og gleder meg til å se reaksjonen hans Har spart i et par mnder, og nå er det oppnåelig MEN, jeg kan ikke akkurat pakke den inn å legge den under treet.. Så lurte på om noen har sett en lekebåt eller helst lekekajakk i noen lekebutikk eller noe? Evnt, tips til hvordan jeg skal gi den til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 3. september 2012 #2 Del Skrevet 3. september 2012 Det nærmeste jeg kommer er den lego kanoen jeg har i den gamle legoen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 3. september 2012 #3 Del Skrevet 3. september 2012 Noe lignende dette? http://tequila.no/Padle-Kajakkutstyr-tequila-no/Dekorasjoner/NRS/NRS-Sea-Kayak-Ornament-Miniatyr-kajakk-1557-p0000002876.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå