Gjest Filleproletiet Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hei Jeg svarer på spørsmål....shhhhhhhooooo (orakel-lyd) Ikke nøl... kom nærmere.. shhhhhhoooooooo (orakel-lyd) 2
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Mitt spørsmål er som følger: Er du full eller overtrøtt? 3
Gjest O___o Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Eller leter etter en grunn til å bli kåt? 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Mitt spørsmål er som følger: Er du full eller overtrøtt? Hei shhhhhhoooo Sex-orakelet er ingen av delene shhhhhhoooo Sex-orakelet er på jobb shhhoooo
Gjest Filleproletiet Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Eller leter etter en grunn til å bli kåt? Hei shhooooo Sex-orakelet har kontroll på sin kåthet shooooo Dette skulle ikke handle om sex-orakelet shoooo
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Hver gang jeg leser de lydene dine, sier jeg dem høyt for meg selv. Det er utrolig irriterende!!! 5
Gjest Filleproletiet Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Hver gang jeg leser de lydene dine, sier jeg dem høyt for meg selv. Det er utrolig irriterende!!! Sex-orakelet beklager dette shhoo shooo 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Sex-orakelet is getting upset! shhoooooo!
Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Okda, jeg skal spørre om noe: Hva er den beste stillingen og hvorfor?
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Kan du finne de lydene på youtube eller noe? De var fascinerende.
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Okda, jeg skal spørre om noe: Hva er den beste stillingen og hvorfor? Ahh, sex-orakelet er fornøyd! shhhhhoooo Sex-orakelet mener at den beste stillingen er den stillingen begge er innstillt på å ha der og da. shho Hva som er den beste stillingen avhenger av menneskets subjektive preferanser. Sex-orakelet forstår ikke subjektive preferanser. shooo
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 (endret) Kan du finne de lydene på youtube eller noe? De var fascinerende. Sex-orakelet kan kun svare tilfredsstillende på spørsmål som angår sex. shhooo Sex-orakelet beklager dette. shhooo. Sex-orakelet kan si så mye som at det er en generell mystisk lyd. shhooo. Endret 3. september 2012 av Filleproletiet 1
Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 Ahh, sex-orakelet er fornøyd! shhhhhoooo Sex-orakelet mener at den beste stillingen er den stillingen begge er innstillt på å ha der og da. shho Hva som er den beste stillingen avhenger av menneskets subjektive preferanser. Sex-orakelet forstår ikke subjektive preferanser. shooo Høres veldig fornuftig ut!!
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #14 Skrevet 3. september 2012 Sex-orakelet kan kun svare tilfredsstillende på spørsmål som angår sex. shhooo Sex-orakelet beklager dette. shhooo. Sex-orakelet kan si så mye som at det er en generell mystisk lyd. shhooo. 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Høres veldig fornuftig ut!! Sex-orakelet håper disse kunnskapene blir brukt på en rettferdig og konstruktiv måte. ssshooo Sex-orakelet takker deg for at sex-orakelet kan få dele av sin universale kunnskap. ssshooo
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Sex-orakelet er glad for din hengivenhet. sshooo
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #18 Skrevet 3. september 2012 Hahahahha, herregud. *ler* Sex-orakelet forstår ikke? shhhoooo
Meridian Skrevet 3. september 2012 #19 Skrevet 3. september 2012 Er du ånden i lampen? Og får du betalt av jobben for disse shoooo-lydene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå