AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Okei, jeg har vært på et par dater med en gutt som jeg liker altfor godt, og jeg trenger en liten oppstrammer her. Pga ferie har vi ikke møttes på flere uker, men vi har sendt litt meldinger frem og tilbake om å treffes etter ferien. Nå er begge tilbake i byen, og han er veldig ivrig på å treffes. Alt har vært veldig uskyldig så langt, vi har ikke engang kyssa, men det er masse kjemi og vi har det gøy sammen. Så til det store problemet: jeg er så nervøs! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg har utsatt å møte ham i ei uke nå fordi jeg ikke tør! Hvor teit er ikke det?? Til å begynne med hadde jeg en god grunn, jeg var blitt forkjølet på ferien min så jeg måtte holde senga noen dager, men nå er jeg jo frisk igjen, og jeg fikk melding fra ham i morres om at han gleda seg til å se meg og håpa jeg ikke kjeda meg for mye på sofaen med forkjølelse. Så jeg vet at det er bare å sende en melding så er han med, men jeg TØRIKKEEEEE! Jeg blir skikkelig kvalm og føler at jeg kommer til å besvime bare jeg tenker på å sende ham melding, og jeg er livredd for at jeg skal begynne å kaste opp eller noe på vei til å treffe ham sånn at jeg må avlyse. Også er jeg redd for at jeg liker ham kjempemye mer enn han liker meg, og at han kanskje bare liker meg som en venn? Og jeg har vært nesten konstant kvalm hele uka, bare fordi jeg er så utrolig nervøs, har hjertebank og får nesten ikke sove. Åååh, dette er så fælt, kan noen banke vett inn i skallen min? Diger cyber-muffin med masse sjokolade til alle som gidder å gi råd/kjeft/moralpreken/pep-talk/whatever. Anonym poster: 1c6e3da1076fe3c775e7d41a4f31c28a
Cordelia Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Skriv til han hvordan du føler da. Han er sikkert en smule nervøs selv.
Steinar40 Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Når du allerede har vært på et par dater med denne gutten så vil jeg faktisk tro at du overlever den neste også.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Han er kanskje like nervøs som deg og. Bedre å hoppe i det, enn å aldri få sjansen fordi du ikke turte. Det går så bra så!! Møt han, og si hvordan det gikk! Anonym poster: 992af1fcf5968dc3f16f1f7753d13370
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Uææh, nå har jeg sendt ham melding, og han svarte at han kan i helga, at jeg fikk bestemme om lørdag eller søndag passa best. Sendte meld tilbake om søndag (jobber lørdag), og venter på svar. SKUMMELT! Takk for svar, jeg er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Anonym poster: d532e641f20f3a62402f493401d9d5dc
solch Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Ta deg sammen jente. Bare hopp i det, ingenting å være nervøs over.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MzpWT66Km8E&feature=related Anonym poster: 0b28a4050014b7c2329a61f72539b29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå