AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Jeg har en valp som ødelegger alle hundesengene sine og drar stoppen i dem utover det hele. Begynner å bli passe lei av dette, så jeg lurer på om det finnes hundetepper/senger som ikke er fylt med stopp eller isoporkuler, men som samtidig er gode å ligge på? Eventuelt senger som ikke har fyllmasse av noe slag, men som fortsatt er myke nok til at jeg kan ha et teppe i dem.<br /><br /> Anonym poster: 66faccb15774e8a89e9de6f8c7d16d07
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Hva med å heller lære han at han ikke får ødelegge ting? På lang sikt er det kanskje billigere....
Portvinpiken Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Plastsenger med billige dyner ned til 39 kr stykk fra Jysk. Dynene kan vaskes og sengen kan vaskes. Genialt spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Hva med å heller lære han at han ikke får ødelegge ting? På lang sikt er det kanskje billigere.... Du tror ikke vi har forsøkt det? Kom heller med forslag til hvordan vi kan få det til, enn å være sarkastisk. Det er snakk om en ekstremt aktiv rase. Den forrige av samme rase drev på sånn hun også, men de roer seg heldigvis litt når de nærmer seg året. Ja, vi har prøvd skogstur, kong, vi har hundeleker, mental trening etc. Hun får fortsatt raptuser innimellom. Takk for svar, Portvinpiken. Jeg skal se etter det. <br /><br /> Anonym poster: 66faccb15774e8a89e9de6f8c7d16d07
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Du tror ikke vi har forsøkt det? Kom heller med forslag til hvordan vi kan få det til, enn å være sarkastisk. Det er snakk om en ekstremt aktiv rase. Den forrige av samme rase drev på sånn hun også, men de roer seg heldigvis litt når de nærmer seg året. Ja, vi har prøvd skogstur, kong, vi har hundeleker, mental trening etc. Hun får fortsatt raptuser innimellom. Takk for svar, Portvinpiken. Jeg skal se etter det. <br /><br /> Anonym poster: 66faccb15774e8a89e9de6f8c7d16d07 Ta henne vekk fra sengen når hun begynner å ødelegge den og når hun er alene hjemme så fjerner dere sengen. Det var sånn jeg lærte min å slutte med det, men jeg ser at hun ser lengselsfult bort på den når hun har raptuser. Men det får bare være, hun hadde helt fint tygd seg igjennom en seng av hardplast også, og hun trenger virkelig ikke skarpe plast/gummibiter i magen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Ta henne vekk fra sengen når hun begynner å ødelegge den og når hun er alene hjemme så fjerner dere sengen. Det var sånn jeg lærte min å slutte med det, men jeg ser at hun ser lengselsfult bort på den når hun har raptuser. Men det får bare være, hun hadde helt fint tygd seg igjennom en seng av hardplast også, og hun trenger virkelig ikke skarpe plast/gummibiter i magen. Vi har faktisk forsøkt det også. Hun gjør det ikke når vi er her, men tygger seg gjennom på null komma niks når hun får muligheten. Også synes jeg litt synd på andre hunden vår, for det blir så ugreit for henne når plassen hennes blir tatt bort siden hun er så vant til at den er der. Så føler at vi må ha senger/tepper, men noe valpen ikke kan ødelegge. Har brukt vanlige tepper nå, men de blir litt tynne synes jeg. Hun ødelegger i alle fall ikke tepper, bare alt som minner om puter.<br /><br /> Anonym poster: 66faccb15774e8a89e9de6f8c7d16d07
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Må legge til at det blir sjeldnere og sjeldnere, så det er på tur til å gå over nå. Men siden det er så dyrt med hundesenger vil jeg gjerne ha et alternativ til jeg er helt sikker. Ei jeg kjenner hadde kjøpt et tykt hundeteppe i USA, men jeg har ikke funnet noe lignende her enda. Håpet noen kunne sett hvor jeg fant noe sånt.<br /><br /> Anonym poster: 66faccb15774e8a89e9de6f8c7d16d07
Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Du tror ikke vi har forsøkt det? Kom heller med forslag til hvordan vi kan få det til, enn å være sarkastisk. Det er snakk om en ekstremt aktiv rase. Den forrige av samme rase drev på sånn hun også, men de roer seg heldigvis litt når de nærmer seg året. Ja, vi har prøvd skogstur, kong, vi har hundeleker, mental trening etc. Hun får fortsatt raptuser innimellom. Takk for svar, Portvinpiken. Jeg skal se etter det. <br /><br /> Anonym poster: 66faccb15774e8a89e9de6f8c7d16d07 Det var på ingen måte ment sarkastisk. Det var faktisk ment som et seriøst forslag.
betrayed Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Ikke bruk seng før han slutter å ødelegge de. Vi måtte bare kutte ut en periode. Men nå har han en dobbeltdyne vi har brettet i 4 som han elsker å rulle seg rundt i. Billig fra ikea. Genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå