Gå til innhold

satse eller ikke satse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en gutt ikke sier at han ikke vil mer eller at han ikke liker deg lenger, men ansett at det vi hadde var ferdig utifra det han har opplevd og hørt, hvordan skal man tolke det? Er det et nei blank eller ligget det forsatt et lite håp om at det kan blir noe mer?

Må innrømme at vi har hold på en periode men jeg følte at han ikke gav noe respons eller gav meg et konkret svar på hva han ville. Gjennom disse årene så har det bare vært stort sett ord men ingen handling fra hans side, dermed tok jeg en avgjørelse ved å trekker meg unna. Og for hans del så var det jeg som gav opp så lett på det vi hadde og skylde på meg at jeg gjorde det slutt. Etter mye om og men så er det han jeg vil ha! Skal jeg prøve å få han tilbake eller skal jeg bare la han gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han selv har sagt han ikke vil mer eller han ikke liker deg lengre så er det nok det han mener. Ville bare trukket meg unna og prøvd å komme over det. Det er ikke vits i å "vente" på noen som ikke vil ha deg, du fortjener bedre!

Skrevet

Problemet er at han IKKE sier at han ikke like meg eller ikke vil ha meg! Derfor er det vanskelig å vite hva han mente og ville :s

Skrevet

Problemet er at han IKKE sier at han ikke like meg eller ikke vil ha meg! Derfor er det vanskelig å vite hva han mente og ville :s

Skrevet (endret)

Hva med å spørre han om hva han egentlig vil? Så slipper du å gå å lure på om han liker deg og vil noe mer, eller ikke.

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

Når en gutt ikke sier at han ikke vil mer eller at han ikke liker deg lenger, men ansett at det vi hadde var ferdig utifra det han har opplevd og hørt, hvordan skal man tolke det? Er det et nei blank eller ligget det forsatt et lite håp om at det kan blir noe mer?

Må innrømme at vi har hold på en periode men jeg følte at han ikke gav noe respons eller gav meg et konkret svar på hva han ville. Gjennom disse årene så har det bare vært stort sett ord men ingen handling fra hans side, dermed tok jeg en avgjørelse ved å trekker meg unna. Og for hans del så var det jeg som gav opp så lett på det vi hadde og skylde på meg at jeg gjorde det slutt. Etter mye om og men så er det han jeg vil ha! Skal jeg prøve å få han tilbake eller skal jeg bare la han gå?

Sier ikke det jeg har uthevet over det du trenger å vite?

Tomt prat har aldri hatt noen verdi. Og dermed er slike folk verdiløse.

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd å spørre gang flere ganger, men han gav meg aldri et konkret svar. Hvor vanskelig kan det være å si ja eller nei! Det var litt komplisert enn det høres ut. For han hadde noe greie han skulle fikse opp før han ville ha et forhold, dermed har det stort sett blitt ord. Men nå som han vil, så er det plutselig meg som ikke vil fra hans side. Uff.. Jeg vet ikke ass. Har virkelig lyst å få han tilbake, men redd jeg kan blir for masete for hans del. Men når en sier "ansett" så kan man tolkes som "regnet med"?!

Skrevet

Har prøvd å spørre gang flere ganger, men han gav meg aldri et konkret svar. Hvor vanskelig kan det være å si ja eller nei! Det var litt komplisert enn det høres ut. For han hadde noe greie han skulle fikse opp før han ville ha et forhold, dermed har det stort sett blitt ord. Men nå som han vil, så er det plutselig meg som ikke vil fra hans side. Uff.. Jeg vet ikke ass. Har virkelig lyst å få han tilbake, men redd jeg kan blir for masete for hans del. Men når en sier "ansett" så kan man tolkes som "regnet med"?!

Skrevet

Har han ansett at dere er ferdig?

Isåfall betyr det regnet med.

Høres ut som dere kommuniserer veldig dårlig.

Skrevet

Spurte hva han ville og alt han sa var at han har ikke tenkt på hva han ville, men ansett dette er ferdig pga det han har hørt og opplevd??

Ikke lett å snakke med en som ikke vil høre hva jeg har å si :(

Skrevet

Spurte hva han ville og alt han sa var at han har ikke tenkt på hva han ville, men ansett dette er ferdig pga det han har hørt og opplevd??

Ikke lett å snakke med en som ikke vil høre hva jeg har å si :(

Nei, dårlig kommunikasjon er nok et av de største problemene mellom folk.

Min erfaring er at det er vanskelig å få til en god kommunikasjon (igjen) når det først ikke fungerer.

Skrevet

Ville du slåss for en person når du vet at den personen er den du vil ha, etter alt det som har skjedd?

Skrevet

Ville du slåss for en person når du vet at den personen er den du vil ha, etter alt det som har skjedd?

For det første så spørs det på hva som faktisk har skjedd.

Men hvis dette ikke var altfor alvorlig i mine øyne, og jeg visste at den andre faktisk ville ha meg, så hadde jeg vært interessert, ja. Ellers ikke.

Skrevet

Jeg trukket meg tilbake og vise inne interesse pga at han var en periode stille. Men når en gutt sender deg "sinne mld" hvorfor du kutte ut og sånn betyr det vel han forsatt vil?? Ellers hadde han gitt f right?

Skrevet

Hvis han ikke var interessert i det hele tatt så hadde du ikke hørt noe ifra han, nei.

Men jeg kan nok bare anbefale dere å begynne å kommunisere. Og da ansikt-til-ansikt.

Meldinger medfører stort sett bare misforståelser.

Lykke til! :)

Skrevet

Steinar40, du er en mann. Si meg hvis det var deg jeg vil ha. Hva må jeg gjøre for å få deg tilbake? Og hva er grensa til at jenta blir for impåsliten?

Skrevet

Steinar40, du er en mann. Si meg hvis det var deg jeg vil ha. Hva må jeg gjøre for å få deg tilbake? Og hva er grensa til at jenta blir for impåsliten?

At du viser interesse, respekt og omtanke er det viktigste i mine øyne.

Innpåsliten er jenta egentlig ikke før man ikke er interessert i henne. At fyren selv er interessert betyr altså alt. Er han ikke interessert så oppfattes alt som innpåslitent.

Skrevet

Det er litt vanskeøig å tolke de mld som at han er forsatt interessert eller at det var bare noe hn vil få ut.. Men Det er bedre å prøve og vet det enn å aldri prøver i det hele tatt :)

Skrevet

Det er litt vanskeøig å tolke de mld som at han er forsatt interessert eller at det var bare noe hn vil få ut.. Men Det er bedre å prøve og vet det enn å aldri prøver i det hele tatt :)

Prøv som sagt å heller treffe hverandre ansikt-til-ansikt. Og få tatt en skikkelig prat.

Vil han derimot ikke det, så bør du nok heller finne på noe mer fornuftig, tenker jeg.

Skrevet

Tusen takk for rådene. Jeg vet hva jeg skal gjøre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...